רמת גן דרסה 55:75 את הפועל ב"ש וכפתה משחק חמישי

הפועל רמת גן - הפועל באר שבע
הפועל רמת גן – הפועל באר שבע | פייסבוק רשמי

המקומיים שלטו מהפתיחה וקבעו 2:2 בסדרת חצי הגמר המותחת בליגה הלאומית. קלי בילדר וראשד מאדן הובילו את ר"ג שהתקרבה לגמר היסטורי, ערב מצוין של סטורם וורן לא עזר לדרומיים

(גודל טקסט)

המשחק הרביעי בחצי גמר הפלייאוף בליגה הלאומית נערך היום (שלישי) כאשר הפועל רמת גן/גבעתיים ניצחה בסיומו וקבעה שהסדרה תלך למשחק חמישי על כל הקופה לאחר ניצחון ענק 55:75 על הפועל באר שבע. המשחק האחרון ייערך ביום שישי הקרוב בשעה 15:00 בצהריים, באולם הביתי של הדרומיים.

לא רבים חשבו שרמת גן תעשה צרות לבאר שבע בפלייאוף, לאחר שסיימה את העונה הסדירה במקום השביעי בלבד, אבל הקבוצה של מתן חרוש הפתיעה את קריית אתא החזקה ועלתה על חשבונה לחצי הגמר בפעם הראשונה בתולדותיה, וכעת היא במרחק ניצחון אחד מהעפלה סנסציונית לגמר. כמובן, מולה עומדת הקבוצה החזקה מבירת הנגב, שסיימה את העונה הסדירה במקום השלישי ותארח את המשחק החמישי והקובע. בגמר כבר מחכה מכבי קריית גת, שהשלימה סוויפ על מכבי רחובות.

המקומיים פתחו מצוין את המשחק, ומלבד שתי הדקות הראשונות בהן היו בפיגור 4:3 לא נתנו לאורחים לעלות ליתרון לרגע. הצמד הלוהט של רמת גן, קלי בילדר וראשד מאדן, הובילו את חבריהם צעד אחרי צעד כאשר בכל אפשרות שניתנה להם הם הגידלו את הפער. וניתנו להם האפשרויות. מלבד סטורם וורן ואנדל קמברבאץ' אף אחד משחקני הדרומיים לא נראה שהגיע למשחק, ולאחר שהרבע הראשון הסתיים ביתרון 4 בלבד לרמת גן, 14:18, הם לא עצרו. באמצע הרבע השני החלה הבריחה שלהם, עם איליה אילייב מצטרף לשני המובילים כדי לסיים את המחצית בפער דו ספרתי, 28:38. לבאר שבע פשוט לא היתה תשובה למשחק ההתקפה של רמת גן, ומאותו רגע ההפרש הקטן ביותר היה של 7 נקודות. קלי בילדר קלע שוב ושוב והעלה את קבוצתו ל-44:56 בסיום הרבע השלישי, ולא עצר בדקות האחרונות בהן שחקני היריבה כבר איבדו תקווה וכדורים בלי סוף. עד הסיום הפער פשוט גדל וגדל עד שזה הפך לתבוסה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי