רעננה ניצחה בנתניה ונותרה מושלמת, נעימי הצטיין ברחובות

מכבי חיפה
מכבי חיפה | אתר רשמי

המוליכה הובילה בבטחה לכל אורך המשחק, אבל בסופו של דבר שרדה מותחן בדרך ל-96:101. הרכז צלף 29 נקודות ב-91:105 על הפועל חיפה, מכבי חיפה הביסה 66:87 את הוד השרון

(גודל טקסט)

המחזור ה-12 בליגה הלאומית נערך הערב (שלישי) ובמוקד ניצבת מכבי רעננה, ששמרה על מאזן מושלם בזכות 96:101 בחוץ על אליצור נתניה. עוד הערב, מכבי רחובות נהנתה מ-29 נקודות ו-11 אסיסטים של יובל נעימי בדרך ל-91:105 על הפועל חיפה ואילו מכבי חיפה גברה 66:87 על מכבי הוד השרון.

אליצור עירוני נתניה – עירוני רעננה 101:96
הקבוצה מעיר היהלומים הגיעה ללא מרסלוס סאמרוויל שחוזהו הסתיים ומול הקבוצה מפסגת הטבלה זה לא הספיק. ברבע הראשון רעננה שלטה לחלוטין וקלעה 29 נקודות מול 19 בלבד של הביתיים, אלא שברבע השני סטיבן דניס ורז אדם לקחו את המשחק על כתפיהם והצליחו לצמק, אלא שלקראת ההפסקה האורחת שוב העבירה הילוך וירדה ביתרון 45:55.

כשנראה היה שהמשחק הולך בכיוון אחד, נתניה שוב התעוררה. דווקא ללא זר בצבע, הביתיים הצליחו להוציא מעצמם יותר. בסוף הרבע השלישי הלוח אמנם הראה 83:66, אך לרבע האחרון נתניה הגיעה באנרגיות אחרות. הביתיים צימקו עם ריצת 3:12 ורעננה נלחצה. גיל אמיתי הוריד לחד ספרתי, גם סטיבן דניס צלף שלשה ועם אחת נוספת של גיל אמיתי הלוח הראה 95:94 בלבד לרעננה כדקה לסיום. מכאן הביתיים לא הצליחו להתקרב יותר ורעננה רשמה בסופו של דבר ניצחון נוסף והיא טרם הפסידה העונה בליגה. רז אדם היה נהדר עם שיא קריירה בלאומית של 19 נקודות, סטיבן דניס הוביל עם 24. מנגד, שגיב דוד היה יוצא מהכלל עם 22 נקודות וארבע שלשות ללא החטאה.

מכבי רחובות – הפועל חיפה 91:105
מכבי רחובות חצתה את רף 100 הנקודות מול האין הגנה של הפועל חיפה וניצחה לראשונה העונה בביתה. אכזבת העונה לעת עתה הגיעה ללא אבירם זליקוביץ' הפצוע, אבל מיקי גורקה זכה לקבל את אליאב אוחנון שהפתיע עם 20 נקודות, אבל מעל כולם ניצב האב הטרי יובל נעימי, שקלע 29 נקודות ומסר 11 אסיסטים שעות ספורות לאחר שנולדה לו בת.


יובל נעימי. אב טרי ומשחק שיא ברחובות (לירון מולדובן, באדיבות מנהלת הליגה)

מכבי חיפה – מכבי הוד השרון 66:87
כבר מהרגע הראשון זה לא היה כוחות. למעשה, מכבי חיפה עוד התקשתה ברבע הראשון, עד שקרון דשילדס נכנס למשחק והעניק לה יתרון 17:21. ברבע השני הגיעה הבריחה. זה נפתח עם שלשה של עמית אלון ונמשך עם נקודות קלות בצבע של דניאל קופרברג, ווילי וורקמן וסמי גיבנס. הפער קפץ לדו ספרתי והאורחים התקשו לייצר נקודות ובמחצית 29:46 למכבי חיפה. מכאן קיבלנו משחק במעמד צד אחד. בפתיחת הרבע האחרון הפער כבר הגיע ל-30 נקודות הפרש ומכבי חיפה לא התקשתה לחזור לנצח אחרי ההפסד הכואב באשקלון. מנגד, הוד"ש ממשיכה להישאר בתחתית הטבלה ולא מצליחה לייצר רצף ניצחונות. ווילי וורקמן הוביל חמישה שחקנים בדאבל פיגרס עם 18 נקודות. מנגד, פול דילייני בלט עם 16.

תוצאות נוספות
הפועל גליל עליון – הפועל ר"ג/גבעתיים 96:91 (לאחר הארכה)
הפועל עפולה – אליצור אשקלון 83:95

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי