אופק מלכה הצטרף להרצליה, יואב שמיר מונה לעוזר המאמן

אופק מלכה
אופק מלכה | דני מרון

היורדת לליגה הלאומית התחזקה בשחקן נוסף מנבחרת העתודה, הגארד שבעונה שעברה שיחק במכבי הוד השרון. עוזרו של אריאל בית הלחמי קודם מקבוצת הנוער בתקווה לסייע למיקי גורקה

(גודל טקסט)

בני הרצליה, היורדת הטרייה לליגה הלאומית, הודיעה היום (שני) על החתמתו של הגארד אופק מלכה (19, 1.80) לעונה הקרובה, משחקני נבחרת העתודה שזכתה הקיץ באליפות אירופה שנערכה בתל אביב.

מלכה נחשב לאחד מקלעי השלוש הצעירים הטובים בישראל. הוא גדל במחלקת הנוער של אליצור נתניה ובעונה שעברה שיחק במכבי הוד השרון מהליגה הלאומית, במדיה קלע 4.9 נקודות ב-10.5 דקות בממוצע למשחק. כאמור מלכה גם נמנה על סגלי נבחרות ישראל הצעירות לאורך השנים, כשאת אליפות אירופה לנוער סיים ראשון בקליעה מחוץ לקשת עם 51.2%. 

בנוסף הודיעה בני הרצליה גם על מינויו של יואב שמיר לתפקיד עוזר המאמן. בקיץ האחרון מלכה ושמיר שיתפו פעולה בנבחרת העתודה שזכתה באליפות אירופה, בה שימש שמיר כעוזר המאמן של אריאל בית הלחמי. השניים מצטרפים לנציג נוסף של נבחרת העתודה בבני הרצליה, נועם אביבי ששב מעונת השאלה בכפר סבא. שמיר אימן את קבוצת הנוער של בני הרצליה בשלוש השנים האחרונות ולפני כן אימן באקדמיה של איגוד הכדורסל. הוא ימשיך במקביל בתפקידו כעוזר העתודה.


המאמן מיקי גורקה
אמר על החיזוק: "אופק הוא כשרון צעיר שרעב להצליח ובעל תכונות אופי שמתאימות לסגל השחקנים שאנחנו בונים. אני שמח על ההצטרפות שלו ומאמין ביכולת שלו לתרום למטרה שלנו לעונה הקרובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי