ג'אקים דונלדסון חתם לעונה הקרובה בבני הרצליה

ג'אקים דונלדסון
ג'אקים דונלדסון | מאיר אבן-חיים

בגיל 36, חמש שנים אחרי שעזב את הקבוצה ובתום עונה מוצלחת בהפועל באר שבע, הפורוורד ישוב לשרון במקומו של מרכוס לי שנפצע

(גודל טקסט)

הפורוורד הוותיק ג'אקים דונלדסון, שבעונה שעברה שיחק בהפועל באר שבע, חוזר לשרון וישחק בעונה הקרובה בשורות היורדת הטרייה לליגה הלאומית, בני הרצליה. למעשה זו תהיה קדנציה שנייה של דונדלסון בהרצליה, אחרי שהפורוורד בן ה-36 כבר שיחק בקבוצה בעונת 2013/14 והעמיד בזמנו מוצעים של 10.6 נק', 8.4 ריב', 1.5 אס', ו-1.4 חס'. 

דונלדסון הגיע כעת להרצליה במקומו של מרכוס לי, שחתם במועדון לחודש ניסיון, אולם נפצע במשחק האימון האחרון של הקבוצה ואחרי שאתמול התברר שהוא יאלץ להעדר לתקופה של שישה שבועות – בהנהלת הקבוצה פעלו מהר למלא את החסר והחתימו את דונלדסון. בעונה האחרונה בבירת הנגב, דונלדסון היה לאחד משחקני הפנים הטובים והיעילים בליגת העל כשהוא מעמיד ממוצעים של 11.3 נק', 9.2 ריב' ו-3.1 אס', ועוזר לבאר שבע בעונת הבכורה שלה בליגה הראשונה להגיע לפלייאוף, שם הודחה על ידי הפועל ירושלים.

דונלדסון מצטרף לקנדל אנתוני ויהיה הזר השני של הקבוצה, כשבהרצליה מקווים להשלים את בניית הסגל בתקופה הקרובה עם צירופו של ישראלי בכיר נוסף. יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס: "אני רוצה קודם כל להודות ולאחל החלמה מהירה למרכוס לי, הפציעה שלו אילצה אותנו להגיב ולקבל החלטה מהירה זאת למרות שהוא הגיע מראש לתקופת מבחן. ג'אקים הוא שחקן שהיינו איתו בקשר לאורך כל הקיץ ורצינו אותו תקופה ארוכה אולם הדברים לא הסתדרו בשלב מוקדם יותר ואני שמח מאד שעכשיו הצלחנו למצוא את הדרך להשלים את המהלך ולהחזיר אותו לקדנציה נוספת במועדון. מדובר בשחקן ובבן אדם נהדר שאנחנו והאוהדים שלנו מכירים, שחקן מחוייב ומנוסה שאנחנו מאמינים ומקווים יוכל לתת לנו את הערך המוסף שאנחנו צריכים בשביל לעמוד במטרה שלנו והיא לחזור לליגת העל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי