הפועל חיפה ניצחה בקריית אתא, עפולה נוצחה ביבנה

אופק בן יעקב
אופק בן יעקב | הפועל גליל עליון - רשמי

האדומים הגיעו אחרי שני הפסדי ליגה, אך המארחת שהייתה מושלמת, נוצחה 77:75. ניצחון ענק לקבוצה של שי סגלוביץ' שהנחילה הפסד בכורה לעפולאים 99:86, גליל ניצחה במוצקין 68:77 והרצליה גברה על רעננה 54:87

(גודל טקסט)
ארבעה משחקים נערכו אתמול (חמישי) במסגרת הליגה הלאומית. בשני המשחקים שנערכו בצפון, הפועל חיפה והפועל גליל עליון זכו בניצחונות חוץ על חשבון קריית אתא וקריית מוצקין. בני הרצליה סימנה וי נוסף בדרבי השרון, ואליצור יבנה הנחילה הפסד בכורה להפועל עפולה בתום תצוגה התקפית נהדרת כאשר בילי מקשפרד קלע 32 נקודות. המחזור יימשך מחר (מוצ"ש) עם שני משחקים שיתקיימו בשעה 20:00. אליצור אשקלון תארח את הפועל ר"ג גבעתיים ומכבי הוד השרון את הפועל חבל מודיעין.


בני הרצליה – עירוני רעננה 54:87
ניצחון שני לחבורה של מיקי גורקה שממשיכה את המומנטום מגביע המדינה. היורדת מליגת העל שלטה מתחילת המשחק והצליחה להפגין את האיכות שלה. גייב לוין ואור לאומי סיפקו 17 נקודות כל אחד לזכות בני הרצליה, אצל המפסידה בלט וונדל מקינז עם 18 נקודות.


עירוני קריית אתא – הפועל חיפה 77:75
הפועל חיפה הגיעה למשחק עם שני הפסדי ליגה, כאשר מנגד קריית אתא הייתה מושלמת. אלא שהפעם זה היה שייך כולו לאדומים. הקבוצה של אלעד חסין דרסה מהפתיחה ובמשחק הבכורה של ג'ייסון סיגרס נראתה נהדר. ג'ייסון סיגרס כיכב עם 24 נקודות, איגור נסטרנקו הוסיף 18 והוריד 9 ריבאונדים. בקרית אתא בלט קווינטרל תומאס עם 23 נקודות.


מכבי קריית מוצקין – הפועל גליל עליון 77:68

ניצחון שני ברצף לחבורה של אבישי גורדון. הקבוצה מכפר בלום הובילה לכל אורך המשחק בהפרשים קטנים והצליחה להשיג וי ראשון בחוץ. אופק בן יעקב חזר לאולם במוצקין ולהט מול האקסית. אופק בן יעקב בלט עם 22 נקודות ו-9 ריבאונדים. די ג'יי שארפ הוסיף 18 למנצחת. מנגד, אמין סטיבנס להט עם 27 נקודות ו-16 ריבאונדים.


אליצור יבנה – הפועל עפולה 86:99

ניצחון ענק לקבוצה של שי סגלוביץ' שהנחילה הפסד בכורה לעפולאים. יבנה קלעה ב-62 אחוז לשתיים והצליחה לברוח בחצי השני. בילי מקשפרד הוביל את אליצור יבנה עם 32 נקודות. בעפולה בלט דולב דראפיץ' עם 19 נקודות.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי