הפועל חיפה מעדה ולא ניצלה הפסד של עפולה לאשקלון

אלעד חסין
אלעד חסין | צילום: עדי אבישי

הקבוצה של אלעד חסין נכנעה 100:92 להוד השרון בזמן שהמוליכה רשמה הפסד שלישי ברציפות, הפעם מול הדרומיים. בני הרצליה הביסה את רמת השרון, רעננה ניצחה בשיניים את קריית מוצקין

(גודל טקסט)
המחזור ה-18 בליגה הלאומית בכדורסל יצא לדרך הערב (שלישי). המוליכה, הפועל עפולה, ספגה הפסד שלישי ברצף, הפעם לאליצור אשקלון, ומי שלא ניצלה זאת היא הפועל חיפה, שנכנעה למכבי הוד השרון. בנוסף, בני הרצליה הביסה את א.ס רמת השרון.

כמו כן, עירוני רעננה ניצחה את מכבי קריית מוצקין אחרי משחק צמוד, הפועל גליל עליון הפסידה להפועל מודיעין, אליצור יבנה גברה על אליצור נתניה ועירוני קריית אתא הכניעה את הפועל רמת גן – גבעתיים.

הפועל עפולה – אליצור אשקלון 92:82
הקבוצה מהדרום הנחילה למוליכה הפסד שלישי ברציפות, זאת על אף שלייסדריוס דאן סיפק משחק אדיר בו קלע 38 נקודות. כעת, לעפולאים מאזן זהה לזה של בני הרצליה מהמקום השני. במחצית אשקלון הובילה ב-14 הפרש, אך עפולה סיפקה רבע שלישי נהדר בו הצליחה להשוות, אך אריזונה ריד היה נהדר בסיום אצל האורחת וסידר לה ניצחון. יובל נעימי, שערך בכורה באשקלון, קלע תשע נקודות והוסיף שישה אסיסטים. 
 
 
הפועל חיפה – מכבי הוד השרון 100:92
האורחת רשמה ניצחון גדול ורביעי ברציפות, וזו הייתה הפעם השנייה בה גברה על הקבוצה מהכרמל. כבר במחצית הקבוצה מהוד השרון רשמה יתרון גדול שירדה להפסקה ביתרון 58:41. ברבע האחרון המארחת כבר ביצעה קאמבק גדול בהובלתו של ג'ייסון סיגרס (22 נקודות), אך הקבוצה של נתי כהן הצליחה לשרוד אותו להשיג ניצחון אדיר.
 
 

 
א.ס רמת השרון – בני הרצליה 99:72
המארחת נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים. אנטוני פישר היה נהדר בחצי הראשון והוביל את האורחת ליתרון גדול של 39:56 במחצית המשחק, ממנו כבר היה אפשר לזהות לאיזה כיוון המשחק הולך. החבורה של מיקי גורקה המשיכה ללהוט עד לסיום והתאוששה מההפסד האחרון. פישר קלע 17 נק' עבורה, אור לאומי עם 18. מנגד, טיירל נלסון סיפק 23 נקודות אצל רמת השרון.
 
 
עירוני רעננה – מכבי קריית מוצקין 71:72
אחרי מספר הפסדים כואבים, סוף סוף המארחת השיגה ניצחון, זאת על אף שהייתה בפיגור לכל אורך המשחק. למזלה, אורי טרוצקי נשלח לקו, דייק פעמיים והשלים מהפך גדול לקראת הסיום, כאשר בדקות האחרונות הקבוצה הצפונית לא הפסידה להחמיץ. יאיר קרביץ' הוביל את המנצחת עם 21 נקודות, כאשר מנגד רום קורנליוס בלט עם 16 והוסיף חמישה אסיסטים.
 
 
הפועל מודיעין – הפועל גליל עליון 79:83
ניצחון חשוב לעולה החדשה, אצלה בלט איוון אסקה שהיה פנטסטי עם 27 נקודות. המשחק היה צמוד לאורך כל הדרך. ברבע האחרון סל רדף סל עד שאסקה בדאנק אדיר קבע 71:76 לאורחת, ארבע דקות לסיום המשחק. גוני יזרעאלי בלט אצל המפסידה עם 15 נקודות.

 

 
 
הפועל רמת גן גבעתיים – עירוני קריית אתא 85:70
ניצחון מרשים לצפוניים שהגיעו אחרי תקופה לא פשוטה. האורדונים קלעו שלוש שלשות בלבד באחוזים רעים מאוד ורדפו אחרי האורחים לאורך כל המשחק והסתבכו בתחתית. במחצית קריית אתא הובילה בהפרש של עשר נקודות בזמן שהמארחת לא הצליחה לחזור. מי שבלט אצל המנחת היה מרכוס רלפורד סים עם 25 נקודות, כאשר מנגד קווין קאפרס קלע כמות זהה למפסידה.
 
 
אליצור יבנה – אליצור נתניה 80:91
המארחת ממשיכה לבסס את מקומה בצמרת הגבוהה, ומנגד היהלומים שוב ספגו הפסד חוץ ולא הצליחו לברוח עוד קצת מהתחתית. דווקא האורחים היו טובים יותר במחצית הראשונה, אך עד לסיום הרבע השלישי המארחת השתלטה על המשחק, וברבע האחרון היא ברחה ליתרון דו ספרתי, כאשר מי שהיה נהדר בשורותיה היה דניאל מולינגס, שסיפק לא פחות מ-28 נקודות ושמונה אסיסטים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי