הליגה הלאומית בכדורסל הסתיימה: הפועל חיפה והרצליה יעלו לליגת העל

שמואל פרנקל
שמואל פרנקל | עדי אבישי

בעקבות משבר הקורונה, מנהלת הליגה הודיעה על סיום העונה ארבעה מחזורים לפני הפלייאוף ועל עלייתן של שתי הראשונות בטבלה. לא תהיינה יורדות לארצית

(גודל טקסט)

כצפוי, בעקבות נגיף הקורונה, מנהלת הליגה הלאומית בשיתוף עם איגוד הכדורסל, הודיעה על סיום עונת 2019/20. כפי שהוחלט בפתיחת עונת המשחקים, שתי קבוצות יעלו בתום העונה לליגה הראשונה. לאור המצב שנוצר, הוחלט על עלייתן הפועל חיפה ובני הרצליה הנמצאות במקומות הראשונים לפי הטבלה. לא תהיינה יורדות לארצית. בנושא הליגות ארצית גברים, א' גברים, ב' גברים, לאומית נשים, ארצית נשים, א' נשים – הליגות מוקפאות עד לתאריך ל-12/4 ואז תהיה החלטה בהתאם למצב במדינה.

עוגן יוחננוב, יו"ר מנהלת הליגה הלאומית, התייחס להחלטה שהתקבלה: "לצערי הרב לא נותרה למשפחת הכדורסל ברירה. לפי הערכות משרד הבריאות אנחנו לקראת שבועות לא פשוטים והחרפה של המאבק בנגיף".

"במצב הזה קשה מאד יהיה להמשיך לקיים אירועי ספורט. החלטת איגוד הכדורסל על סיום הליגה הלאומית התקבלה בלב כבד ובידיעה שישנן קבוצות אשר יתכן ותפגענה מהמהלך. אני מברך את איגוד הכדורסל על הנחישות, העקביות וההחלטה בנושא העולות לליגת העל. 2 עולות לליגת העל זהו צעד ענק לטובת השחקן הישראלי ובני הנוער, דור העתיד של נבחרות ישראל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי