גם הליגה הלאומית תחזור? "ההכרעה צריכה להיות רק על הפרקט"

אור לאומי
אור לאומי | אודי ציטיאט

לאחר שהוכרז כבר בחודש מרץ על סיום העונה ועלייתן של בני הרצליה והפועל חיפה, ארגון השחקנים נאבק להחייאת ליגת המשנה: "לא הגיוני שכל שחקני הכדורסל בישראל יחזרו לפעילות והלאומית תוחרג"

(גודל טקסט)

לאחר שהושג היום (חמישי) סיכום עם מנהלת הליגה בנוגע לקיצוץ בשכר השחקנים ובמקביל למאבקים לחידוש משחקי ליגת העל, ארגון שחקני הכדורסל מנסה להחזיר לפעילות גם את הליגה הלאומית, שלגביה הוכרז על סיום העונה כבר בחודש מרץ עם תחילתו של משבר הקורונה.

בהודעת הארגון, עליה חתום היו"ר ניר אלון, נכתב: ""הליגה הלאומית חייבת לחזור, ואנחנו נעשה הכל בשביל זה. השחקנים לא יוותרו על כך שההכרעה בליגה תהיה ספורטיבית ותושג על הפרקט. לא הגיוני ולא מקובל עלינו שכל שחקני הכדורסל בישראל, מילדים ועד בוגרים, יחזרו לפעילות ואילו שחקני הליגה הלאומית יוחרגו מכך. כמו שנאבקנו והחזרנו את ליגת העל לפעילות, כך נפעל גם לגבי הליגה הלאומית".

השחקנים עמית ביר-כץ ואלעד הופמן הוסיפו: "אם ליגת העל חוזרת אנחנו לא רואים סיבה שהליגה הלאומית לא תחודש, שכן הן תלויות אחת בשנייה. מדינת ישראל יוצאת מהסגר והמשק חוזר לפעילות, ליגת העל חוזרת לפעילות ומכאן זה ברור לנו שהליגה הלאומית צריכה לחזור גם היא. ההכרעה צריכה להיות רק על הפרקט ולהיקבע רק על ידי השחקנים".

מיקי גורקה, מאמן בני הרצליה. הלאומית תחזור? (עדי אבישי)
מיקי גורקה, מאמן בני הרצליה. הלאומית תחזור? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי