ההכרעה בבית הדין העליון של האיגוד: הליגה הלאומית תתחדש?

הפועל עפולה
הפועל עפולה | הפועל עפולה, הפייסבוק הרשמי

הפועל עפולה, שאיבדה את המקום השני ואת הכרטיס לליגת העל שבוע לפני ביטול העונה, ערערה על ההחלטה שלא לחדש את ליגת המשנה ולאחר שהאיגוד סירב לדון בבקשה, ההכרעה תתקבל בבית הדין העליון

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

בית הדין העליון של איגוד הכדורסל ידון ביום שלישי בבקשת הפועל עפולה להחזיר את הליגה הלאומית לפעילות מלאה, לאחר שמנהלת ליגת העל החליטה אתמול להחזיר את ליגת העל מההשבתה שהחלה בעקבות מגפת הקורנה, שפרצה לפני כחודשיים ולאחרונה חלה רגיעה בממדיה.

כידוע, עם פרוץ המגפה החליטה מנהלת הליגה הלאומית להפסיק את משחקי הליגה השניה ולהכריז על בני הרצליה והפועל חיפה – שדורגו ערב ההחלטה במקומות הראשון והשני – כעולות לליגת העל. לסיום העונה הסדירה בלאומית ערב משחקי הפלייאוף נותרו ארבעה מחזורים, בהם היו אמורים להיערך שני משחקים בין הפועל עפולה לבני הרצליה. עם סיום העונה עמד הפער בין הרצליה וחיפה לעפולה על נקודה אחת בלבד ובעמק טוענים כי מדובר בפער שבהחלט היה יכול להימחק.

לכן, כך טוענים בעפולה, אם המשחקים היו מתקיימים כסדרם, התמונה הייתה יכולה להיות שונה לגמרי מאחר שעפולה הוליכה את הטבלה במשך מחזורים רבים וסבלה ממכת פציעות, אבל רק שבוע לפני ההחלטה על סיום המשחקים היא ירדה אל המקום השלישי וכך פספסה את הכרטיס לליגה הבכירה. הפניה של הפועל עפולה לקיים דיון בבית הדין העליון באה לאחר שאיגוד הכדורסל סרב לדון בבקשתה. הקבוצה מהעמק קיבלה תמיכה מדרישת ארגון השחקנים להחזיר את הליגה הלאומית לפעילות מלאה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי