קליבלנד עלתה ל-0:3 על טורונטו, סן אנטוניו ב-1:2 על יוסטון

לברון
לברון | AFP

35 של לברון ורבע מכריע מרשים העניקו לאלופה ניצחון בקנדה בדרך לסוויפ נוסף. הספרס השיבו את יתרון הביתיות עם ניצחון סופר חשוב

(גודל טקסט)

במזרח כנראה שאין לה מתחרות. קליבלנד עלתה הלילה (בין שישי לשבת) ל-0:3 בסדרת חצי גמר המזרח מול טורונטו בדרך בטוחה לגמר אזורי נוסף.


טורונטו – קליבלנד 115:94 (3:0 בסדרה)
דיברו על מאצ'-אפ, על מועמדת שיכולה לקרוא תיגר בכל עמדה כמעט אבל זה היה כנראה מוקדם מדי. למרות עומק עם שחקנים כמו דמאר דרוזן, יונאס ולאנצ'יונאס וסרג' איבקה, הקנדים לא מדגדגים את האלופה. האמת שכמעט כל היריבות והמאזן בפלייאוף עדיין נטול הפסדים ב-2017 עבור הקאבס.



משחק צמוד היה לנו לאורך שלושה רבעים אבל ברביעי קליבלנד החליטה לעשות סוף לדרמה. ריצת 3:20 הקפיצה את לברון והחברים ליתרון ממנו קשה לראות את החבורה של דוויין קייסי מצליחה לשוב. ג'יימס תפר 35, 16 סיפקו הצלע השניה והשלישית קיירי אירווינג וקווין לאב כל אחד.


Seven down, nine to go.#DefendTheLandpic.twitter.com/yrmmp6HjUL

— Cleveland Cavaliers (@cavs) May 6, 2017




הקנדים קיבלו חזרה את דמאר דרוזן שתרם 37 נקודות, אבל אם הם באמת רוצים לראות עצמם נאבקים על תואר בשנים הקרובות, או לפחות על תואר במזרח, כדאי לחשוב פעמיים האם קייסי הוא האיש המתאים להדריך חבורה מוכשרת כזו.




דמאר
דרוזן, לא מהווה יריב אמיתי (AFP)



יוסטון – סן אנטוניו 102:93 (2:1 בסדרה)
כנראה שהסטירה במשחק מספר אחת עשתה את שלה. אם הספדתם את הספרס, תתנצלו. החבורה של גרג פופוביץ' הוכיחה שוב שלא נס ליחה ועם ניצחון סופר חשוב ביוסטון השיבה לעצמה את שאיבדה, יתרון הביתיות בסדרת חצי גמר המערב.



מצד אחד ג'יימס הארדן הגיע לעבודה וסיפק משחק ענק של 43 נקודות (הכי גבוה לשחקן שהפסיד בפלייאוף מאז קובי בראיינט ב-2012), אבל מנגד, קוואיי לנארד קיבל את דיונטה מארי בחמישייה על חשבון טוני פארקר הפצוע ובעיקר קיבל את למרכוס אולדרידג'.



אולדרידג' וגאסול
מישהו הספיד אותם? (AFP)


26 נקודות סיפק כל אחד מהשניים כשברבע הרביעי ברחה החבורה של פופ ליתרון דו-ספרתי והשכילה לשמור על הפער עד לסיום. לנארד תרם גם 10 ריבאונדים ל-26 הנקודות שלו. 15 הוסיף פאטי מילס כולל שלשות חשובות ו-12 ותשעה ריבאונדים פאו גאסול. 17 של טרבור אריזה ניסו לסייע ל-43 של הארדן, אבל הרוקטס שמטו את היתרון שהשיגו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי