לברון ג'יימס: העבודה שלי היא להיות MVP בכל ערב

לברון
לברון | AFP

כוכב קליבלנד נשאל על ההחלטה שלא לכלול אותו ברשימת המועמדים לתואר מצטיין העונה, לראשונה מאז 2008: "הליגה יודעת מה אני שווה". בוסטון מושפלת אחרי ה-130:86: "מביך להפסיד ככה"

(גודל טקסט)

 קליבלנד קבאלירס עלתה הלילה (בין שישי לשבת) ל-0:2 בסדרת הגמר על בוסטון סלטיקס, בין ראשון לשני ויומיים לאחר מכן היא תוכל לסיים את העבודה בשני משחקי בית, דבר שנראה יותר מצפוי אחרי ה-86:130 המטורף לפני שעות אחדות.

היה זה כמובן הניצחון הגדול ביותר אי פעם בפלייאוף על קבוצה שסיימה את העונה הסדירה מדורגת במקום הראשון, גם הפרש 41 נקודות במחצית הפך לשיא חדש, ומאמן קליבלנד טיירון לו אמר בסיום: "לא אכפת לי, גם אם זה היה נגמר ב-200 נקודות הפרש, זה רק משחק אחד. עכשיו אנחנו חוזרים הביתה ואסור לנו להיות שאננים. הם לא סיימו במקום הראשון במזרח סתם כך".

בוסטון חסרה במחצית השנייה את הכוכב הגדול שלה אייזאה תומאס שנפגע, וכשנשאל המאמן בראד סטיבנס עד כמה זה פגע בקבוצה הבהיר: "לא בשביל להפסיד ב-44 הפרש. קליבלנד שיחקה מדהים ואני לא רוצה לשים הכל על שחקן אחד". מי שהיה תקיף יותר הוא אייברי בראדלי שאמר: "זה מביך איך שהפסדנו. ככדורסלן וכשחקן בקבוצה, איך שנגיב מכך יעיד עלינו הרבה".


לברון מתעופף. לראשונה מאז 2008 הוא לא מועמד ל-MVP העונה (AFP)

בקליבלנד עסקו גם בהחלטה שלא להציב את לברון ג'יימס כאחד מבין שלושת המועמדים לתואר ה-MVP של העונה הסדירה. ברשימה נכללים קוואי לאונרד, ראסל ווסטברוק וג'יימס הארדן ועל כך אמר טיירון לו: "עבורי הוא ה-MVP".

לברון ג'יימס עצמו אמר: "העבודה היחידה שלי היא להיות ה-MVP של הקבוצה שלי בכל ערב. אני יודע מה אני מביא לשולחן וגם הליגה יודעת מה אני שווה". לראשונה מאז 2008 הוא לא מועמד לתואר מצטיין העונה הסדירה, אבל לא נראה שהוא הוטרד מכך יתר על המידה. בזכות 30 הנקודות שקלע במשחק, הוא הפך לראשון מאז 1970 שקולע 30 נקודות ומעלה בשמונה משחקי פלייאוף רצופים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי