בקליבלנד מבינים: אם קיירי אירווינג לא יעלה רמה נחטוף סוויפ

קיירי אירווינג
קיירי אירווינג | AFP

הקאבס יחזרו הביתה למשחק 3 (חמישי, 4:00 לפנות בוקר), והגארד חייב לתמוך בלברון מול ההגנה הרצחנית של הווריירס: "אי אפשר לראות את הקלעים שלנו מרוב שומרים"

(גודל טקסט)

קליבלנד בצרות לקראת משחק מספר 3 בסדרת גמר ה-NBA הלילה (בין רביעי לחמישי, 4:00) נגד גולדן סטייט. בשני המשחקים הראשונים נראו הקאבס לפחות רמה אחת מתחת לקרי, דוראנט וחבריהם, ולא החזיקו 48 דקות נגד אחת הקבוצות המלהיבות בהיסטוריה.


כעת תגיע הסדרה לאוהיו, וטיירון לו יודע שמעבר ללברון ג'יימס, שסיפק משחקים סטדנרטיים מבחינתו, הוא חייב גם את קיירי אירווינג חד מתמיד: "הוא חייב לעשות יותר מבחינה הגנתית, עכשיו כשצריך לרדוף כל הזמן אחרי סטף או תומפסון, יש פחות אנרגיה להתקפה".

דייב מקמנמן מ-ESPN השווה בין ארבעת הכוכבים של שתי הקבוצות, כשקרי ודוראנט מצד אחד וג'יימס עם איירווינג בצד השני. הנתונים מלמדים כי בעוד תרומתם של שלושת הראשונים גבוהה, קיירי מדשדש מאחור. הגארד קלע 21.5 נקודות בממוצע בשני המשחקים הראשונים בסדרה (לברון הבא אחריו עם 28.5, דוראנט וקרי הרבה מעל), ומסר רק 4.5 אסיסטים בעוד שדוראנט עם שבעה מקדים אותו.


אירווינג מתקשה מול דוראנט. זה כל ההבדל
אירווינג מתקשה מול דוראנט. זה כל ההבדל (AFP)


אירווינג התייחס בעיקר להגנת הווריירס: "כל מה שאני שאני מצליח לראות זה רק את הגוף של השחקנים שלהם, אי אפשר לראות את הקלעים שלנו בצד השני מרוב שומרים". אם משווים את הגמר הנוכחי לזה של שנה שעברה, מספר 2 של הקאבלריס היה חלש בהרבה בשני המשחקים הראשונים גם אז, עד שבמשחק מספר 3 התפוצץ עם 30 נקודות כל הדרך לסיום סדרה לפנתיאון.


"הם קבוצה שונה", אמר לברון ג'יימס וצדק. בעוד שהאריסון בארנס פתח בחמישיית הלוחמים בשנה שעברה, וקלע 60 נקודות סה"כ בכל שבעת המשחקים, לרשות סטיב קר עומד קווין דוראנט שרק בשני המשחקים הראשונים קלע 71 נקודות. "אנחנו מבינים מי אנחנו, והכי חשוב לא לעוף בסוויפ בבית", חתם אירווינג, "בינתיים הם שמרו על הבית והסיכויים שלנו עדיין הגיוניים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי