מספרי ההצגה של קליבלנד. לברון: אם לא נשחק ככה במשחק הבא, הסדרה תיגמר

לברון
לברון | AFP

קינג ג'יימס ("לא רצינו שיחגגו לנו בבית") בתצוגה עם טריפל-דאבל שהעלתה אותו בטבלת ההיסטוריה. וגם: השלשות של קיירי וההפסד הראשון של הוורייירס

(גודל טקסט)
רגע לפני שהיא מרימה דגל לבן, קליבלנד קבאלירס נותרה בחיים עם 116:137 במשחק מספר חמש בגמר ה-NBA. אולי זה לא יספיק לצלחת, אבל קיירי אירווינג ולברון ג'יימס הצהירו כוונות ולא נתנו לגולדן סטייט ווריירס להשלים סוויפ והיסטוריה עליהם.


המאמן טיירון לו סיכם: "לא אמרתי לשחקנים משהו מיוחד. ראינו וידאו ואמרנו שאנחנו יודעים לעשות את זה. הרגשתי את זה באימון הקליעות, ידענו שנצא עם ניצחון. עכשיו נגיע לאוקלנד במטרה לנצח".


לברון ג'יימס הוסיף: "אם לא נעשה את זה במשחק הבא הסדרה תיגמר. נצטרך לשחק כמו ששיחקנו בבית".


המוטיבציה שהחדיר בחבריו: "לא אמרתי להם כלום מלבד בוא נחיה את הרגע. שיחקנו טוב במשחק שלוש והפעם הגענו כדי לנצח. הם רצו לחגוג כאן, לפתוח שמפניות ולא רצינו שזה יקרה".


אנדרדוג: "האמת שזה מלחיץ, אני לא אוהב את התחושה של לרדוף אבל נצטרך לתת הכל כדי שהסדרה תימשך".


קיירי אירווינג שצלף 40 נקודות אמר: "כל משחק הוא לחיות או למות והבנו את זה. היינו מוכנים לחיות את זה".


המשך הסדרה: "שמענו מה אומרים עלינו, ורצינו לדבר על המגרש. לא הייתה לנו אופציה אחרת. אנחנו רוצים לשוב לאולם הביתי שלנו לעוד משחק מכריע". 


ההבדל: "היינו בקצב גבוה למרות שניסינו לעצור את הקצב שלהם. רצינו לתת להם להרגיש לא נוח, להוריד את כמות האיבודים שלנו. עשינו דברים נכונים".


 


.@cavs had a historic night from behind the arc in Game 4. #NBAFinalspic.twitter.com/zcZYPvPeiQ

— NBA TV (@NBATV) June 10, 2017

הפורוורד קווין לאב סיכם: "לא יודע למה לקח לנו כל כך הרבה כדי להגיע לסדרה. היינו גדולים ברבע הראשון ובמחצית הראשונה. עשינו מספר שינויים אחרי המשחק השני. רצינו לשנות את המשחק, עשינו זריקות טובות, שיחקנו טוב וגם רצינו להרגיש טוב בבית. במשחק שלוש זה לא ממש הלך אבל הפעם כן".


המספרים: לברון משיג שיאים
לא מעט שיאים נשברו במשחק. תצוגה התקפית מרשימה של הקאבס הפכה אותם לקבוצה שקלעה הכי הרבה ברבע ראשון בגמר ה-NBA בהיסטוריה עם 49 נקודות. גם להפסקה ירדו לברון והחברים עם מאזן של 86 נקודות, גם כן סך הנקודות הגבוה ביותר בגמר. הקבאלירס שצלפו 137 נקודות השוו את מספר הנקודות הגבוה ביותר עבור קבוצה בגמר ה-NBA לזה של לוס אנג'לס לייקרס מ-1984 אלא שהפכו לראשונה בהיסטוריה שעושה זאת עם הגב לקיר, במשחק שעלול לסיים לה את הסדרה והעונה.


מלבד שיאים קבוצתיים היה זה לברון ג'יימס שהפך לשיאן אוספי הטריפל-דאבל בגמר ה-NBA כשחלף על פני מג'יק ג'ונסון האגדי עם תשעה כאלה. לברון הוא גם הראשון שעושה זאת פעמיים כשהקבוצה שלו במצב של הדחה במקרה של הפסד.


LeBron James now has three triple-doubles in the NBA Finals when facing elimination. Over the last 20 years, nobody else has done it once. pic.twitter.com/WxUUyai8hC

— ESPN Stats & Info (@ESPNStatsInfo) June 10, 2017

קיירי אירווינג שסוף סוף הופיע עם 40 נקודות, צלף שבע שלשות והפך לשני בהיסטוריה של גמרי ה-NBA שעושה זאת. במקום הראשון עדיין ריי אלן שצלף 8 שלשות עבור בוסטון ב-2010.


ומה עם המפסידים? עבור הווריירס זה היה הפסד ראשון בפלייאוף 2017 והראשון מאז ה-10 באפריל. מרשים בכל אופן, לא?


In the last 10 years, 13 teams scored 85 points or fewer in an entire NBA Finals game, including the Cavs twice (Game 2, 2016; Game 4, 2015) https://t.co/PoFpIcB14r

— ESPN Stats & Info (@ESPNStatsInfo) June 10, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי