סטף קרי יקבל חוזה של 205 מיליון דולר לחמש שנים?

סטף קרי
סטף קרי | AFP

אחד מבעלי המועדון, ג'ו לייקוב, התייחס לעתידו של השחקן שהופך חופשי בקיץ: "נעשה הכל כדי שיהיה מאושר". מחר ב-20:00 שעון ישראל: חגיגות האליפות

(גודל טקסט)
כשהיא מתכוננת לחגיגות האליפות מחר (חמישי) ב-20:00 שעון ישראל, גולדן סטייט ווריורס כבר חושבת על העונה הבאה. כוכבה הגדול סטף קרי הופך הקיץ לשחקן חופשי בלתי מוגבל, ואחד מבעלי המועדון, ג'ו לייקוב, התייחס לעתידו של הגארד הנפלא.


"נעשה הכל כדי שהוא יהיה מאושר", אמר לייקוב, "אני יודע שהוא רוצה להיות כאן ואנחנו רוצים אותו פה. אני לא צופה בעיות במו"מ עמו". גם אנדרה איגאודלה ושון לווינגסטון צפויים לקבל הארכת חוזה גם כן.




קרי כרגע מרוויח סכום של כ-12 מיליון דולר לעונה (רביעי ברשימת השכר בקבוצה). לצורך העניין הוא מרוויח פחות מיריביו בגמר ג'יי אר סמית' (13 מיליון) וכמעט חצי ממה שמרוויח קווין לאב (22 מיליון). הוא כשיר לקבל סכום של 205 מיליון דולר לחמש שנים (חוזה מקסימום), ולפי דבריו של אחד הבעלים, ייתכן וזה מה שיקרה. קרי חתם על החוזה ב-2012 כשבליגה הייתה תקרת שכר נמוכה יותר.

 
אוקלנד מתמרקת לקראת חגיגות האליפות

גולדן סטייט עדיין באופוריה אחרי הזכייה המרשימה באליפות ה-
NBA שהגיעה בזכות 120:129 על קליבלנד בלילה שבין שני לשלישי והשלים 1:4 מוחץ בסדרת הגמר.

 

העיר אוקלנד מתמרקת לקראת מצעד האליפות שייערך מחר ותעבור במסלול זהה למצעד האליפות מ-2015. שלטים נתלו ודגלים מתנופפים על עמודי החשמל לקראת האירוע. הרשויות המקומיות מתכוננות לאוהדים רבים שיתאספו כבר שעות רבות קודם לכן.  


סטף קרי (AFPׂ)
סטף קרי (AFPׂ)

אוהדי גולדן סטייט לא חיכו למצעד הרשמי ובמהלך היממה האחרונה נרשמו חגיגות גדולות. רקדנים קיפצו ברחובות וצפירות רבות נשמעו עד השעות הקטנות של הלילה. המשטרה המקומית דיווחה שמכונית אחת אף נפגעה לאחר שאוהדים טיפסו עליה במהלך החגיגות.

 

40 נעצרו לאחר שנזרקו אבנים ובקבוקים על השוטרים, למרבה המזל אף אחד לא נפגע בצורה קשה. 30 מכוניות הוחרמו בעקבות נסיעה מופרזת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי