יוטה ג'אז הביסה 78:117 את מכבי חיפה

רועי הובר
רועי הובר | AFP

מסע המשחקים של הירוקים בארצות הברית נפתח עם הפסד בסולט לייק, המקומיים לא התקשו גם בסגל חסר. 28 נקודות לבאומן, 18 לג'וש סמית' שהצטרף במיוחד. וגם: קליבלנד נכנעה בבכורה של ווייד

(גודל טקסט)
מכבי  חיפה ערכה הלילה (בין רביעי לחמישי) את משחקה הראשון מבין שלושה מול קבוצות NBA, והמסע החל בתבוסה 117:78 ליוטה ג'אז.


המקומיים שלטו במשחק מתחילתו ועד סופו ולמעשה כבר ברבע הראשון הצליחו לברוח ליתרון דו ספרתי (13:23 בסיום הרבע), שהלך וגדל ככל שנקפו הדקות. אלס ברקס סיים כקלע הבולט של הג'אז עם 16 נקודות, ג'ו אינגלס ורודי גובר סייעו עם 12 נקודות נוספות כל אחד ואילו ריקי רוביו סיים עם שתי נקודות בלבד. 




לעומת זאת, ג'וש סמית' שהצטרף למסע המשחקים של מכבי חיפה בארה"ב אמנם קלע 18 נקודות, אבל סיים רק עם 33 אחוז מהשדה (7 מ-21, 2 מ-9 מחוץ לקשת) ובנוסף קטף שישה כדורים חוזרים ואיבד חמישה. סמארדו סמואלס, שחקן נוסף שהצטרף למסע בארה"ב בלבד, קלע 7 נקודות – כולן מקו העונשין.



סמית'. אחוזים רעים בבכורה בירוק (AFP)


מי שהצטיין בשורות הירוקים היה ברנדון באומן, שלא פתח בחמישייה, אך זה לא מנע ממנו לקלוע 28 נקודות ב-30 דקות, עם 66 אחוזים מחוץ לקשת (6 מ-9 לשלוש). עוז בלייזר סיים עם 10 ריבאונדים, אולם ללא נקודות. 


קלעי מכבי חיפה: ברנדון באומן 28, ג'וש סמית' 18, סמארדו סמואלס 7, דניאל קופרברג 6, וויל גרייבס 5, פדריק בורדילון 5, ווילי וורקמן 4, לוק מרטינז 3, נתנאל ארצי 2.


עוד הלילה במסגרת משחקי ההכנה ב-NBA, לברון ג'יימס לא שותף בהפסד קליבלנד קבאלירס 108:93 לאטלנטה הוקס, אבל מי שכן נטל חלק בהתמודדות הוא דוויין וויד שערך את הופעת הבכורה בקבוצה.

#CavsHawks STARTERS:@drose@TheRealJRSmith@DwyaneWade@CJC9BOSS@KevinLove#AllForOnepic.twitter.com/BsTyufzsMZ

— Cleveland Cavaliers (@cavs) October 4, 2017

"המלך" זכה למנוחה, ואילו חברו משכבר הימים במיאמי רשם 15 דקות ובהן קלע 7 נקודות ומסר ארבעה אסיסטים. גם דריק רוז קלע מספר זהה של נקודות ומסר 3 אסיסטים. דניס שרודר היה כוכב המשחק מנגד כשסיים עם 18 נקודות בדרך לניצחון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי