דוראנט מתמוגג מאנטטוקומפו, ג'פרסון בדרך למילווקי

אנטטוקומפו שואג
אנטטוקומפו שואג | AFP

כוכב גולדן סטייט מתמוגג מה'גריק פריק' לקראת פתיחת העונה: "הוא יכול להיות השחקן הכי טוב בהיסטוריה של המשחק". בבוסטון פועלים על מנת להאריך את חוזהו של סמארט

(גודל טקסט)

עונת ה-NBA תצא לדרך השבוע ומרבית הפרשנים בטוחים כי עונת 2017/18 תהיה שייכת ליאניס אנטטוקומפו. ה'גריק פריק', הוא ללא ספק אחד השחקנים המעניינים ביותר שיש לליגה להציע. היווני, שהוביל את מילווקי בכל הנתונים הסטטיסטיים בעונה שעברה, זכה לשבחים מצד קווין דוראנט.

כוכב גולדן סטייט הצהיר: "מעולם לא ראיתי שחקן כמו יאניס. הוא יכול להיות השחקן הכי טוב בהיסטוריה של המשחק. הוא השחקן שאני הכי אוהב לראות, הוא משהו מדהים. ה'גריק פריק' אתלטי יותר ממני, מהיר ממני, ארוך ממני – הוא נשק עוצמתי. הפוטנציאל שלו בלתי מוגבל". מרבית הפרשנים בטוחים כי אנטטוקומפו הוא אחד המועמדים הבכירים לתואר ה-MVP, דווקא אחרי קיץ בעייתי בו נעדר מאליפות אירופה ואיבד את אביו באופן פתאומי.

עדיין אצל הבאקס, בקבוצה רוצים לצרף את ריצ'ארד ג'פרסון. הפרוורד הוותיק שהועבר מקליבלנד לאטלנטה, ונחתך, עשוי לשמש כמנטור לקבוצה הצעירה במילווקי. בבוסטון כבר חושבים על העתיד ומעוניינים להאריך את ההסכם של מרכוס סמארט, כך הודה דני איינג'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי