סטף קרי: "הורחקתי בצדק, זה היה טפשי ולא אעשה זאת שוב"

סטף קרי
סטף קרי | AFP

כוכב גולדן סטייט זרק את מגן השיניים שלו לעבר השופט בהפסד בממפיס, מאמנו סטיב קר דווקא הגן עליו ואמר בציניות: "צריך לשבת בחוץ עשרה משחקים, הוא סיכן אלפי אנשים"

(גודל טקסט)

 גולדן סטייט ווריירס רשמה הלילה (בין שבת לראשון) את הפסדה השני העונה מתוך שלושה משחקים, 111:101 בממפיס, אבל בשורות האלופה עסקו דווקא בהרחקתם של קווין דוראנט וסטף קרי לקראת סיום המשחק.

קרי, שהיה הבולט בשורות גולדן סטייט גם הלילה, זרק את מגן השיניים לעבר השופט לאחר חדירה שלו לסל שלא הסתיימה בשריקה לעבירה והמאמן סטיב קר בחר דווקא לצאת להגנתו: "אני חושב שצריך להרחיק אותו לשמונה, אולי עשרה משחקים", אמר בציניות.

"זה היה חמור מאוד, זה היה נורא, הוא היווה סכנה לכל אלפי הצופים ביציעים", המשיך קר כשנשאל אם הוא לא חושש שהכוכב יושעה על התנהגותו. ברצינות יותר התייחס קר לפתיחת העונה ולהפסד השני: "אני חושב שהבעיה היא באיך שהדברים קורים. אנחנו לא מוכנים לעונה ואני לא עושה עבודה טובה בחיבור הסגל ובלהעביר לבחורים את המוטיבציה הנכונה. אני משוכנע שנעלה על הדרך הנכונה, אבל זה עלול לקחת זמן".


סטיב קר. תגובה צינית להתנהגותו של קרי (AFP)

סטף קרי עצמו, שקלע 37 נקודות והורחק כאמור רק בדקת הסיום, אמר על זריקת מגן השיניים לעבר השופט: "זה היה טפשי מצדי ובצדק הורחקתי, לא שלטתי בעצבים. כמובן שלמדתי מכך ולא אעשה זאת שוב". יש לציין שזו לא הפעם הראשונה שקרי מורחק, והוא אף נקנס ב-25,000 דולר על אירוע דומה במשחק מספר שש בגמר הפלייאוף ב-2016, אז אפילו מגן השיניים פגע באוהד.

ללא כל קשר להרחקתו, קרי גם ביצע חמש עבירות, כמו גם דריימונד גרין, ועל כך אמר הכוכב: "אני צריך להפסיק להתנהג בטפשות אם להיות כן, שלוש או ארבע עבירות היו בניסיון לחטוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי