השופט שהרחיק את לברון: הוא אמר לי מילים וולגריות באוזן

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

קיין פיצג'רלד הסביר מדוע הוביל להרחקתו של קינג ג'יימס לראשונה בקריירה: "פנה אליי באגרסיביות". כוכב הקאבס טען: "אמרתי לשופט מה שהיה לי להגיד"

(גודל טקסט)

משחק סוער נערך הלילה (בין שלישי לרביעי) בניצחון 97:108 של קליבלנד על מיאמי במהלכו לברון ג'יימס הורחק בפעם הראשונה בקריירה, אחרי 1,082 משחקים בליגה הטובה בעולם. אגב, רק שני שחקנים פעילים ב-NBA השלימו יותר משחקים בקריירה בלי הרחקה, טוני פארקר (1,144) ופאו גאסול (1,139) מסן אנטוניו.

השופט קיין פיצג'רלד שקיבל ביקורות על כך שהרחיק את הכוכב הגדול הוציא הודעה ובה נכתב: "זה היה שילוב של כמה דברים. מיד אחרי שלא קיבל שריקה, הוא הסתובב אליי ושלח תנועות באוויר. לאחר מכן פנה אליי באגרסיביות ואמר לי מילים גסות באוזן מספר פעמים".

לברון הסביר מה התרחש מהצד שלו: "עשו עליי עבירה במהלך הזה מהרגע שחטפתי את הכדור ועד שהגעתי לטבעת. זה מה שקרה. אמרתי לשופט מה שהיה לי להגיד והמשכתי בחזרה להגנה, אבל השופט חשב שאני צריך לקבל שתי טכניות. הכי חשוב שניצחנו".


דוויין ווייד
, חברו של קינג ג'יימס לקליבלנד, התייחס לאירוע: "לשחקן כמוהו נותנים ליהנות מהספק. אם הוא אומר משהו נותנים לו טכנית אחת, הולכים מהאזור ומאפשרים לו להירגע. לא יותר מזה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי