אייזאה תומאס התרגש: "לא ראיתי את האור בקצה המנהרה"

אייזאה תומאס
אייזאה תומאס | אתר רשמי

גארד קליבלנד ששב מפציעה וערך בכורה בסגנית האלופה, זכה לתשואות וחיבוקים מלברון ג'יימס וטיירון לו: "עוד לפני ששיחקתי בקבוצה אפשר היה לחשוב שאני כאן שנים". לברון: "הוא אחד שאף פעם לא מאכזב"

(גודל טקסט)
קליבלנד גברה הלילה (בין שלישי לרביעי) 110:127 על פורטלנד, אך את עיקר הפוקוס תפס אייזאה תומאס, שרשם הופעת בכורה במדי הקאבס ולמעשה שב מהפציעה ממנה סבל חודשים ארוכים.


הגארד שהגיע בקיץ מבוסטון במהלך הטרייד על קיירי אירווינג, רשם 19 דקות בהן קלע 17 נקודות, מסר שלושה אסיסטים ואיבד שני כדורים. הוא סיכם: "זה היה מסע ארוך עבורי. לא הייתי יכול לראות את האור שבקצה המנהרה, אבל 2018 הולכת להיות נהדרת".



ההתרגשות אצל סגנית האלופה הייתה כמובן גדולה, ולפני שתומאס ירד מהפרקט תפס אותו לברון ג'יימס לחיבוק ארוך, כשגם טיירון לו חיזק אותו ולחש באוזנו: "ברוך השב". גם הקהל בקוויקן לואנס ארנה הרעיש עולמות, וניפק סטנדינג אוביישן מיוחד לגארד.


The crowd recognizes #ThatSLOWgrind and gives IT a standing ovation, as he checks out of the game!

#AllForOnepic.twitter.com/koDdisA1UJ

— NBA (@NBA) January 3, 2018


"זה היה מיוחד", סיפר תומאס, "עוד לפני ששיחקתי בקבוצה אפשר היה לחשוב שאני כאן שנים. זה היה מיוחד בשביל המשפחה שלי להיות כאן". לברון ג'יימס החמיא: "בחור כמו אייזאה הוא אחד שתמיד עובד קשה, אחד שאף פעם לא מאכזב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי