לברון ג'יימס: זה היה מבחן טוב לחבר'ה הצעירים, הם ישתפרו

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

כוכב קליבלנד קאבלירס לא התרגש מה-98:80 הביתי לאינדיאנה בפתיחת הפלייאוף: "הם שיחקו בפעם הראשונה במעמד הזה ואני תמיד אומר להם שניסיון זה המורה הכי טוב להמשך, וזה מה שהם קיבלו"

(גודל טקסט)

קליבלנד קאבלירס לא ציפתה לכזו תבוסה ביתית כבר בפתיחת הסדרה מול אינדיאנה, אבל הופתעה ובגדול ב-98:80 שלראשונה בקריירה של מעמיד את לברון ג'יימס בפיגור בסיבוב הראשון בסדרה איזורית.

"המלך", כהרגלו, ניסה לשדר עסקים כרגיל והבהיר לקראת המשחק השני: "יש לנו חבר'ה ששיחקו בפעם הראשונה במעמד הזה. אתם תמיד שואלים אותי מה אני אומר להם על הפלייאוף ואני משיב להם שניסיון זה המורה הכי טוב, וזה מה שהם קיבלו היום", אמר לברון בהתייחסות בין השאר לג'ורדן קלארקסון ששיחק לראשונה בפלייאוף ורודני הוד שפתח בחמישייה לראשונה בקריירה בפוסט-סיזן.

"אני חושב שכולנו נהיה רגועים יותר וממוקדים יותר במשימה במשחקים הבאים ונראה כיצד אינדיאנה תגיב לכך", המשיך הכוכב. "בעונה הסדירה הקצב אחר. בפלייאוף הכל קורה מהר יותר. הרבה פעמים אנשים אומרים על משחקים בעונה הסדירה 'זה משחק באווירת פלייאוף'. אי אפשר לעשות השוואה כזו, המהירות היא אחרת והמשחק אתמול היה מבחן טוב עבור החבר'ה הצעירים שלנו. הם יהיו טובים יותר במשחק השני, ולא רק הם. כולנו, גם הוותיקים יותר. גם אני יכול להיות טוב יותר. 


לברון ג'יימס מול הפייסרס. יש לו יומיים להתאושש (AFP)

לברון ג'יימס הוביל את קליבלנד אתמול עם 24 נקודות, 12 אסיסטים ו-10 כדורים חוזרים, רשם טריפל-דאבל 20 בסדרות הפלייאוף וגם היה השחקן שראה הכי הרבה דקות פרקט אתמול, 44 בסך הכל. "אני צריך לנוח, יש לי עכשיו יומיים לשם כך. לא ציפיתי לשחק 44 דקות, אבל יש לי הזדמנות לנוח ואני מקווה שכך יעשו גם חבריי. הם צריכים לנוח, לסדר את הראש ולמקד את הכל כדי לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי