"הטובות ביותר: סוף סוף הגיע הקרב בין גולדן סטייט ויוסטון"

סטף קרי עם אנתוני דייויס
סטף קרי עם אנתוני דייויס | AFP

בארה"ב מצפים למפגש הענקיות בין גולדן סטייט ליוסטון בגמר המערב. קרי: "אני מרגיש בטוח במה שאני יכול לעשות", הארדן: "אם נתאמץ ככל יכולתנו, לא נפסיד"

(גודל טקסט)
חצאי הגמר במערב היו חד צדדיים, לפחות בתוצאה הסופית. גולדן סטייט ויוסטון השלימו הלילה (בין שלישי לרביעי) את המלאכה עם ניצחונות על ניו אורלינס ויוטה בהתאמה ועלו לגמר האזורי לו כולם ציפו.


סטף קרי התייחס למצבו לקראת הסדרה המרתקת מול הרוקטס: "אני מרגיש בטוח במה שאני מסוגל לעשות על המגרש. התזמון של לקבל את הכדור עדיין יכול להשתפר, אבל זה מתקדם. כשאתה יושב בחוץ שישה שבועות, אתה מעריך את הדקות שאתה על המגרש".


גם מאמנו סטיב קר נשמע מרוצה מהיכולת של הכוכב: "הוא שיחק 37 דקות, והוא כבר שם. עכשיו יש לנו חמישה ימים עד למשחק הבא להתאושש ולהמשיך עם ההתקדמות שלו. זה מרגיש שהוא חזר". קווין דוראנט הוסיף גם הוא: "אני חושב שהמאמן עשה עבודה טובה בלתת לו דקות פה ושם וכך להחזיר אותו לעניינים. ככה זה נראה שמשחררים את הרצועה לכלב".


גם הרוקטס מתכוננים לסדרה המרתקת. כריס פול סיפק משחק כמעט מושלם עם 41 נקודות (8 מ-10 ל-3), 10 אסיסטים (לעומת 0 איבודים) ו-7 ריבאונדים. הרכז בן ה-32 קלע 20 נקודות ברבע האחרון, כולל 10 בשתי דקות, והעלה בפעם הראשונה בקריירה לגמר אזורי.


פי ג'יי טאקר. קרב טיטאנים (AFP)
פי ג'יי טאקר. קרב טיטאנים (AFP)


"בשביל זה אנחנו משחקים, בשביל להגיע למקומות האלה", הוא נשם לרווחה בסיום. "פשוט עשיתי מה שצריך בשביל לנצח. ניסיתי לעשות מה שאפשר. כולנו ידענו שאנחנו צריכים לעלות את הרמה שלנו, כי ג'יימס הארדן היה קצת חולה. בכל פעם שהם ניסו לברוח, מישהו אצלנו עשה מהלך גדול".


הארדן עצמו הוסיף: "הבאנו בקיץ את כריס ועוד שחקנים כדי להגיע למקום שאנחנו נמצאים בו עכשיו. נחיה עם כל תוצאה שתהיה בהמשך, כי אנחנו יודעים שעשינו את הדברים בצורה הנכונה. אם נתאמץ ככל יכולתנו, לא נפסיד. יש לנו את החתיכות הנכונות בפאזל".


Chris Paul (41 PTS, 10 AST, 7 REB, 0 TO) is the 1st player to have 40 points, 10 assists, and 0 turnovers in an #NBAPlayoffs game since turnovers became an official stat in 1977-78.#SAPStatLineOfTheNightpic.twitter.com/OceQqKhBeU

— NBA.com/Stats (@nbastats) May 9, 2018


גם הפרשנים מתרגשים: "עימות מכריע במערב. גולדן סטייט ויוסטון סוף סוף נפגשים", נכתב ב-ESPN. "אחרי שכל הקבוצות האחרות נותרו מאחור, נשאר הקרב בין שתי הקבוצות הטובות ביותר. הכוח הבלתי ניתן לעצירה של הווריירס מול העוצמה האדירה של הרוקטס".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי