הבעת אמון בדוק ריברס, חוזה מקסימום לקוואי לאונרד

דוק ריברס
דוק ריברס | Gettyimages

הקליפרס אומנם סיימו את העונה רק במקום ה-10 ולא הגיעו לפלייאוף אבל המאמן יישאר במועדון מעבר לשנה הבאה. סן אנטוניו יתנו לקלע 219 מיליון דולר בחמש שנים ויהפכו אותו לפני של המועדון

(גודל טקסט)
 דוק ריברס, שמאמן את לוס אנג'לס קליפרס משנת 2013, ימשיך לאמן את הקבוצה גם מעבר לעונה הבאה בה נגמר חוזהו המקורי. כך הודיעה היום באופן רשמי הקבוצה ושמה קץ לשמועות לאחר שנכשלה להעפיל לפלייאוף, לראשונה מאז מונה המאמן לקבוצה. בהתאם למדיניות המועדון, תנאי החוזה לא נחשפו.


"דוק הוא אחד מהמאמנים המובילים בליגה ואנחנו בוטחים בו שיוביל את הקבוצה קדימה", אמר יושב הראש של המועדון סטיב באלמר בהודעה הרשמית. אומנם העונה האחרונה היא הראשונה מבין החמש של המאמן במועדון בה לא הצליח להעפיל לפלייאוף, אבל הוא המאמן שמחזיק בהכי הרבה ניצחונות עם הקליפרס (259).


"אני גאה על ההצלחה שיש לי עם הקבוצה בחמש השנים האחרונות אבל יש עדיין הרבה עבודה לעשות", אמר המאמן לאחר ההודעה הרשמית, "אחרי העונה הקשה והמאתגרת שעברנו אני מסתכל קדימה לעבר העונה הבאה שבה אני רוצה להחזיר את המועדון הזה לעלית של הליגה וכמובן שאני מאוד רוצה לקדם את השחקנים שלי ולגרום להם לשחק יותר טוב".


The L.A. Clippers today announced that the team has agreed to a contract extension with head coach @DocRivers.

Read More: https://t.co/HJaLDW9FoQpic.twitter.com/efv2fKzEAS

— LA Clippers (@LAClippers) May 23, 2018


שחקן אחר שנשארה לו שנה בחוזה המקורי ויאריך אותו בקרוב, כך לפי דיווחים בארצות הברית, הוא כוכב סן אנטוניו קוואי לאונרד, שיקבל מהמועדון חוזה מקסימום של 219 מיליון דולר לחמש שנים. זה לא שם סוף לשמועות לפיהן עדיין קיים הסיכוי שהספרס יעשו טרייד על לאונרד, אבל הערך של השחקן יעלה אם הוא יהיו תחת חוזה לחמש שנים מאשר לשנה אחת, כך לפי מדיניות המועדון. 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי