קליבלנד בגמר ה-NBA אחרי 79:87 על בוסטון

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

הקאבס עלו לגמר רביעי ברציפות בזכות עוד משחק של לברון ג'יימס שרשם 35 נקודות, 15 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, בדרך ל-3:4 ומהפך בגמר המזרח. 24 נקודות, 7 ריבאונדים ואסיסט של טייטום לא עזרו לסלטיקס

(גודל טקסט)
קליבלנד הפכה הלילה (בין ראשון לשני) לקבוצה הראשונה שעולה לגמר ה-NBA, אחרי שגברה 79:87 על בוסטון במשחק 7 של גמר המערב, וקבעה 3:4 דרמטי ומהפך בסדרה. סגנית האלופה תמתין בגמר למנצחת בין יוסטון לגולדן סטייט, שייפגשו הלילה גם הן למשחק שביעי בגמר המערב.


35 נקודות, 15 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, זאת הייתה התרומה של לברון ג'יימס הלילה בניצחון הגדול של הקאבס, שהעלה אותו לגמר שמיני ברציפות ותשיעי בקריירה. זה אומנם התחיל טוב דווקא עבור הסלטיקס, שעד המשחק לא הפסידו בגארדן, והובילו 18:26 בסיום הרבע הראשון, אך האורחים ניצחו בכל הרבעים הבאים והציגו הגנה נהדרת, כשברבע השלישי בוסטון קלעה 13 נקודות בלבד.


מלבד קינג ג'יימס שהוליך את הקאבס לגמר רביעי שלהם ברציפות, למרות שחסרו את קווין לאב, בלטו גם ג'ף גרין שרשם 19 נקודות ו-18 ריבאונדים. גם ג'יי אר סמית' (12 נקודות) וטריסטן תומפסון (10 ו-9 ריבאונדים) תרמו את שלהם. בצד השני הוביל ג'ייסון טייטום עם 24 נקודות, 7 ריבאונדים ואסיסט, בנוסל ל-4 איבודים. ג'יילן בראון קלע עוד 13 וטרי רוזייר הסתפק ב-4 בלבד.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי