בשיניים: גולדן סטייט ניצחה במשחק הראשון לאחר הארכה

סטף קרי, דריימונד גרין
סטף קרי, דריימונד גרין | AFP

קליבלנד, ובעיקר לברון ג'יימס עם 51 נקודות, נתנו הכל באורקל ארנה אבל מהלך תמוה של ג'יי אר סמית' בסיום הזמן החוקי איפשרו לאלופה לעלות ל-0:1 בסדרה עם 114:124. קרי קלע 29 ומסר 9 אסיסטים

(גודל טקסט)
 המשחק הראשון של גמר ה-NBA הרביעי ברציפות בין גולדן סטייט לקליבלנד הבטיח הרבה, קיים ואז קיים עוד קצת. שתי הקבוצות הגיעו אחרי סדרות גמר איזוריות שנגררו לשבעה משחקים אבל זה לא הפריע לשחקנים להיראות רעננים ולהשאיר הכל על המגרש.


נתחיל, כמובן, מהסוף. 4.7 שניות לסיום ג'ורג' היל של קליבלנד קיבל שתי זריקות עונשין בפיגור נקודה. הוא קלע את הראשונה, החטיא את השנייה וג'יי אר סמית' לקח ריבאונד גדול, אבל שכח מקיומו של הזמן במשחק, הלך לכיוון החצי כנראה כדי לסדר התקפה וקליבלנד הפסידה הזדמנות לנצח לפני ההארכה. לברון ג'יימס יצא מכליו, 107:107 בסיום 48 דקות.


בהארכה עצמה קליבלנד נראתה מותשת ורק גולדן סטייט הייתה על המגרש. תומפסון וליבינגסטון הריצו את המקומיים ל-0:7 בשתי הדקות הראשונות ובעצם סיימו את הסיפור. שלשה של דריימונד גרין העלתה כבר לפלוס 10, 114:124 בסיום. אין אחד שלא היה רוצה להיות בחדר ההלבשה של קליבלנד כדי לדעת מה לברון, שקלע 51 נקודות באחת מהתצוגות האישיות הגדולות של שחקן בגמר, אמר לסמית'. הפרצוף של ג'יימס אחרי המהלך התמוה אומר הכל.


לברון לא מבין למה סמית' הרס לו (AFP)לברון לא מבין למה סמית' הרס לו (AFP)


סטף קרי הוביל את רשימת הקלעים של המנצחים עם 29 נקודות ותשעה אסיסטים, דוראנט 26 ותשעה ריבאונדים, תומפסון עם 24 נקודות. אצל המפסידים, 51 הנקודות של ג'יימס הופכות אותו לשחקן הראשון שקולע מעל 50 במשחק גמר ומפסיד, קווין לאב שהיה בספק למשחק שיחק כמעט 40 דקות ותרם 21 נקודות ו-14 ריבאונדים. אי אפשר כבר לחכות למשחק השני.

Golden State outscored Cleveland by 10 points in OT.

LeBron James is the first player in NBA history to lose a Finals game in a 50-point effort.

James is now 1-8 in his career in Game 1 of the NBA Finals (lone win: 2011 vs Mavericks, a series that LeBron and the Heat lost) pic.twitter.com/bc5pTJE8F0

— ESPN Stats & Info (@ESPNStatsInfo) June 1, 2018




LeBron James notches his 8th 40-point game of this postseason, tying Jerry West (1965) for the most in a single postseason in NBA history.

LeBron has 7 games of 40+ points in the NBA Finals, trailing only Jerry West's 10 for the most in Finals history. pic.twitter.com/BQlBPDCzao

— ESPN Stats & Info (@ESPNStatsInfo) June 1, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי