הלייקרס ירדו למאזן 5:1 ללא לברון ג'יימס. לוק וולטון: "הם צעירים מדי"

מינסוטה טימברוולבס
מינסוטה טימברוולבס | Gettyimages

בזמן שהכוכב הגדול עדיין מחלים מפציעה, קבוצתו נכנעה למינסוטה, שפיטרה את מאמנה טום ת'יבודו בסיום המשחק

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון המרשים בערב חג המולד, בלוס אנג'לס לייקרס היו בטוחים שיצליחו להסתדר ללא לברון ג'יימס המחלים מפציעה. הם טעו. הלילה הקבוצה מעיר המלאכים התארחה במיניאפוליס, וירדה למאזן 5:1 בהיעדרו של לברון ג'יימס העונה. הלייק-שואו נשארו חסרי תשובות לערב נהדר של אנדרו וויגינס וקארל אנתוני טאונס. הטימברוולבס פתחו את המשחק בסערה, סיימו את הרבע הראשון ביתרון 16 ולא נתנו לצעירי הלייקרס לחזור לרגע.  

אנדרו וויגינס קלע 28 נקודות (25 במחצית הראשונה), וחברו הסנטר, קארל אנתוני טאונס רשם שורה סטטיסטית מפלצתית של 28 נקודות, 18 ריבאונדים, 4 חסימות ו-3 אסיסטים. מנגד, בלייקרס רק 4 שחקנים קלעו בספרות כפולות, כשלאנס סטיבנסון מוביל את כולם עם 14 נקודות בלבד. החמישייה הפותחת של הלייקרס קלעה ביחד 34 נקודות.

"הם מנסים, אבל הם צעירים" אמר מאמן הלייקרס לוק וולטון על המאמץ הקבוצתי של שחקניו לאחר המשחק. "בשלב מסוים, אנחנו צריכים יותר תשוקה. אנחנו צריכים יותר מלחמה. וזה לא אומר לקלוע יותר, זה אומר לצלול ליותר כדורים אבודים, לתקשר יותר, להילחם על כל ריבאונד".


טום ת'יבודו, מאמן מינסוטה פוטר בסיום המשחק (GETTY IMAGES)

למרות הניצחון המרשים, הסיפור הגדול של הלילה הגיע דווקא ממינסוטה. לאחר הניצחון על הלייקרס, מאמן הקבצה השנוי במחלוקת, טום ת'יבודו פוטר מהקבוצה. ת'יבודו ששימש ב-2 העונות האחרונות כמאמן והג'נרל מנג'ר של הקבוצה, הוביל את מינסוטה לפלייאוף בעונה שעברה לאחר בצורת של 14 ענות, אך פתיחת עונה מאכזבת, ופרשית ג'ימי באטלר מוקדם יותר העונה חרצה את גורלו. 

מינסוטה רושמת מאזן של 19:21 העונה ומדורגת במקום ה-11 במערב. המועמדים המובילים להחליפו כרגע הם פרד הויברג, המאמן שפוטר משיקגו בחודש שעבר וכבר החליף את ת'יבודו בעבר, וצ'ונסי בילאפס, רכז העבר האגדי ופרשן כדורסל מוערך בהווה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי