קאזינס: "זה היה מסע ארוך, אני שמח שחזרתי לשחק"

דמרקוס קאזינס
דמרקוס קאזינס | AFP

הסנטר ערך בכורה מחודשת לאחר כשנה מחוץ לפרקט כששותף בניצחון גולדן סטייט 94:112 על לוס אנג'לס קליפרס, בסיום סיפר: "לא יודע איך קרי ודוראנט סובלים את האהבה המזויפת הזו ואת זה שכל צעד שלנו מצולם"

(גודל טקסט)
בעוד שבוע ימים בדיוק תהיה זו שנה מאז שנפצע דמרקוס קאזינס במדי ניו אורלינס. הלילה (בין שישי לשבת) הסנטר ערך בכורה מחודשת לאחר התאוששות ארוכה מקריעת גיד האכילס, וזאת כשהוא לובש את מדי האלופה גולדן סטייט ווריירס.


קאזינס שותף ל-15 דקות ובהן קלע 14 נקודות, ייתכן שהבכורה אף הייתה נמשכת מעט יותר זמן לולא העבירה השישית שביצע, אבל המאמן סטיב קר הבהיר: "הבחורים שלי לא יאטו את הקצב בשבילו. דמרקוס הוא קלעי מצוין לשלוש, אז אם נוכל להשתמש בו מחוץ לקשת נעשה זאת. הוא שחקן מאוד מגוון ואפשר לעשות איתו הרבה דברים, אבל לא נאט את הקצב בשבילו. אין לו הגבלת דקות, אבל הוא ישותף לזמנים קצרים כל פעם אחרי היעדרות ארוכה. גם כשמגיע בחור חדש לקבוצה הוא צריך זמן להסתגל. בשבועות הקרובים הוא ייכנס לקצב".


ומה היה לכוכב הערב לומר? "בכנות, אני רק שמח שחזרתי לפרקט", סיפר קאזינס, "המטרה היחידה שלי כעת היא להיות חלק מהקבוצה ולנצח משחקים, לשחק חזק ולהבין שזה השלב האחרון בתהליך החזרה שלי. זה היה מסע ארוך מבחינתי".


Cousins laughs about "fake love" tonight, says he doesn't know how Steph and KD deal with constant media attention pic.twitter.com/RObVnhS9ql

— KNBR (@KNBR) January 19, 2019


על האהבה הגדולה שזכה לה מהיציעים בלוס אנג'לס הפתיע כשאר: "כנראה האהבה המזויפת הכי גדולה שקיבלתי בחיים. לא יודע איך קרי ודוראנט סובלים את זה. כל צעד שלנו מצולם ואני לא אוהב את זה, אבל אצטרך להתרגל. אני שמח בעיקר שאני עדיין יודע להטביע".



קאזינס. להטביע הוא לא שכח כפי שאתם רואים (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי