כרמלו אנתוני הועבר מיוסטון לשיקגו ושוחרר. הלייקרס מעוניינים

כרמלו אנתוני
כרמלו אנתוני | אתר רשמי

השחקן הוותיק, שנבחר 10 פעמים לאולסטאר, שוחרר מההקפאה ברוקטס והפך לשחקן חופשי. יחבור ללברון בעיר המלאכים?

(גודל טקסט)

כרמלו אנתוני בן ה-34 עובר שנה לא פשוטה. אחד השחקנים המבוקרים ביותר בNBA ב-16 השנים האחרונות חשב שהכל יסתדר לו כשעזב את הניו יורק ניקס בקיץ 2017 כדי להצטרף לראסל ווסטברוק באוקלהומה, אבל ההפך הוא הנכון. מאז אנתוני הואשם על ידי כלי התקשורת בארה"ב בהדחה המפתיעה של הת'אנדר בפלייאוף האחרון ובקיץ לאחר מכן הועבר בבושת פנים לאטלנטה, ממנה שוחרר אחרי פחות מ-24 שעות והצטרף לג'יימס הארדן וכריס פול ביוסטון.

הרוקטס חשבו שיוכלו לשלב את כרמלו אנתוני בהתקפה המגוונת של מייק ד'אנטוני, אך המאמן עצמו לעולם לא היה מעריץ גדול של הכוכב הותיק, עוד מימיהם יחד בניקס. ב-15 לנובמבר, אחרי 11 משחקים בלבד בקבוצה, ההנהלה החליטה להיפרד ממנו בעקבות 7 הפסדים ו'אי ההתאמה' לקבוצה. מאז כרמלו ירד מתחת לרדאר וחיכה. הלילה (בין שני לשלישי) ההמתנה הגיעה לסיומה. יוסטון העבירו את מלו בטרייד לשיקגו, בה לא צפוי לשחק אפילו משחק אחד וישוחרר באופן מיידי.

כשחקן חופשי צפוי למצוא קבוצה ולחזור לפרקט בעתיד הקרוב, כשעל פי כלי התקשורת בארה"ב, פורטלנד, ניו אורלינס, פילדלפיה ומיאמי ניסו לגשש אצל הכוכב הותיק מאז שהוקפא. עם זאת, הפייבוריטית הגדולה והמעניינת ביותר להנחית את הכוכב היא הלוס אנג'לס לייקרס, קבוצתו של לברון ג'יימס, חברו הקרוב של כרמלו אנתוני ובוגר מחזור הדראפט של שנת 2003.

ג'יימס התבטא בעבר על רצונו לחלוק את המגרש עם כרמלו אנתוני לקראת סוף הקריירה שלהם, ועם המחסור של הלייקרס בקלעים ובשחקנים ותיקים, תחת האווירה הנוצצת של עיר המלאכים, סביר להניח שנראה את כרמלו אנתוני עם המדים הזהובים-סגולים בקרוב מאוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי