דיאלו זכה בתחרות ההטבעות, האריס גבר על קרי בשלשות

חמידו דיאלו
חמידו דיאלו | AFP

בערב התחרויות האישיות של סוף שבוע האולסטאר, ג'ייסון טייטום זכה בתחרות הכישורים, כוכב גולדן סטייט נכנע לגארד של ברוקלין והרוקי של אוקלהומה קפץ גם מעל שאקיל אוניל בדרך לניצחון

(גודל טקסט)

זה אולי לא היה מפגן מרשים למדי, אבל כמדי שנה גם הלילה (בין שבת לראשון) סיפקו תחרויות האולסטאר הסחורה. יממה אחרי המשחק בין נבחרת ארה"ב לכוכבי שאר העולם, הגיע יום התחרויות האישיות ועל הפרקט בשארלוט זכינו להתעופפויות של חמידו דיאלו בדרך לזכייה בתחרות ההטבעות, ג'ייסון טייטום זכה בתחרות הכישורים ומחוץ לקשת ראינו את סטף קרי, שלא כהרגלו, נכנע לג'ו האריס.

נפתח עם תחרות הכישורים: בתום קרב צמוד הפורוורד של בוסטון גבר על הרכז הרוקי מאטלנטה, טריי יאנג בגמר בזכות זריקה משוגעת מחצי מגרש שהעניקה לו את הניצחון. בחצי הגמר, יאנג הספיק לגבור על לוקה דונצ'יץ' במפגש פיקנטי בין שני הגארדים שהוחלפו בערב הדראפט ועתידים לשלוט בליגה בקרוב. טייטום עצמו סיפר על הזריקה המשוגעת לאחר התחרות: "ניסיתי למנוע מטריי יאנג הזדמנות לקלוע לכן זרקתי חזק מחצי מגרש וקיוויתי שזה יפריע לכדור שלו, ופתאום זה נכנס".

בתחרות השלשות, סטף קרי להט בסיבוב הראשון והעפיל לגמר נגד באדי הילד וג'ו האריס כמתחרה המוביל עם 27 נקודות, אך בסיבוב הגמר, הגארד מברוקלין להט עם 27 נקודות, כולל 5/5 בסיבוב המאניבול והשיג ניצחון יוקרתי. הגארד של סקרמנטו סיים במקום השני עם 26 נקודות והרכז של גולדן סטייט הסתפק במקום השלישי בלבד עם 24 נקודות.


קרי עושה כבוד לאלוף תחרות השלשות (AFP)

בתחרות ההטבעות נעזר דיאלו בחברו מאוקלהומה, ראסל ווסטברוק, ובסיבוב הראשון הרוקי של הת'אנדר זכה ל-48 נקודות, בזמן שג'ון קולינס מאטלנטה רשם 40 בלבד ואילו דניס סמית' מניו יורק ניקס נזקק לחמישה ניסיונות עד שגירד 45 נקודות ומיילס ברידג'ס משארלוט כלל לא הצליח להטביע.

בסיבוב השני תיקן ברידג'ס כשקיבל 50 נקודות על ביצוע משותף עם קמבה ווקר, קולינס שוב סיפק הטבעה סבירה למדי שזכתה ל-42 נקודות והם הודחו סופית כשסמית' ניתר מעל הזמר ג'יי קול ודיאלו, הזוכה העתידי לבוש בחולצת סופרמן, קפץ מעל שאקיל אוניל ונתלה עם המרפק על הסל – מחוות לדווייט הווארד ולווינס קארטר. השניים האחרונים גם נפגשו בגמר ושם הרוקי מאוקלהומה נהנה מהעובדה שסמית' לא הצליח לקלוע, הלך על תרגיל פשוט ובסיבוב השני גבר גם על העובדה שלסמית' סייעו סטף קרי ודוויין ווייד, לאור יתרון משמעותי מסיבוב הגמר הראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי