שובו של המלך: "טים לברון" ניצחה 164:178 באולסטאר

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

הקבוצה של יאניס כבר הובילה ב-20 הפרש ברבע השלישי, אבל קאמבק ענק של ג'יימס וחבריו נתן להם את הניצחון במשחק מרגש ואיכותי. דוראנט נבחר ל-MVP עם 31 נק', 38 נק' ל"פריק היווני"

(גודל טקסט)

עונת ה-NBA הגיעה לנקודת האמצע שלה הלילה (בין ראשון לשני), ובליגה הטובה בעולם יודעים איך לחגוג אירוע כזה – עם משחק האולסטאר שמפגיש את השמות הגדולים בליגה זה נגד זה לקרב ענקים. כשבצד אחד הקבוצה של לברון ג'יימס ובצד השני יאניס אנטטוקומפו וחבריו, מה שקיבלנו היה כמעט 350 נקודות יחדיו, כדורסל איכותי, הרבה מאוד טראש טוק וקהל משולהב, ולבסוף סיום דרמטי שראה את "טים לברון" מנצחת לבסוף 164:178.

כצפוי, הסלים במשחק הזה נקלעו בקצב בלתי פוסק, ויאניס ניצח על הקבוצה שלו ביד רמה. הרבע הראשון היה שייך כולו לצד הלבן, שמהר מאוד עלו ל-22:36 ומשם ל-37:53 בסיומו. אחד הכוכבים היה, באופן מעט מפתיע, דירק נוביצקי שעלה לראשונה רק בסוף הרבע אבל קלע שלשות למכביר. ברבע השני הקבוצה של לברון צימקה מעט, אבל היווני והגרמני המשיכו לקלוע ושמרו על פער של כ-15 נקודות בין הקבוצות כדי לסיים את המחצית עם 82:93.

ה
ה"גריק פריק". כמעט הפך ל-MVP של המשחק (AFP)

הפער גדל ברבע השלישי, וסטף קרי העלה את הקבוצה שלו ליתרון שיא של 89:109. הארדן הגיב עם שלשה שנתנה מעט חיים לקבוצה של לברון, שעם ארבע שלשות ברציפות וריצת 2:19 אדירה הורידה את ההפרש ל-118:120 בלבד. בן סימונס היה רשום על המהפך ולברון וחבורתו ירדו בסיום הרבע השלישי כשהם מובילים לראשונה מאז הדקות הראשונות 131:132.

הרבע הרביעי היה שייך כמעט כולו לקווין דוראנט, שקלע שתי שלשות ויחד עם לברון העלה את השחורים ל-158:168. משם הקבוצה של יאניס כבר לא הצליחה לחזור והיווני, שכמעט עשה היסטוריה והפך לזר הראשון שנבחר ל-MVP במשחק האולסטאר, נכנע לבסוף 178:164.

טים לברון חוגגים. ניצחון גדול (AFP)
טים לברון חוגגים. ניצחון גדול (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי