לברון שלח מסר: "אם דעתך מוסחת אתה בקבוצה הלא נכונה"

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | Gettyimages

הסיכויים של הלוס אנג'לס לייקרס להגיע לפלייאוף קטנו אחרי ההפסד המביש והשני ברציפות לממפיס. מנהלים מסביב לליגה טוענים: "לברון חיסל את הכימיה הקבוצתית"

(גודל טקסט)
בהתחלה זה היה נראה כמו משבר, שלברון יחזור והכל יסתדר. הלילה, הלייקרס נכנסו לבעיה אמיתית. בחזרה מפגרת האולסטאר לברון ג'יימס הכריז שהוא הכניס את עצמו למצב "פעיל" כפי שהוא נוהג לעשות בפלייאוף. אך כידוע רצונות לחוד ומציאות לחוד, והלילה, יומיים אחרי הההפסד המביך לניו אורלינס נטולת אנתוני דייויס, הלייקרס רשמו עוד הפסד נוראי לממפיס גריזליס החלשים, למרות טריפל דאבל של ג'יימס ו-32 נקודות של ברנדון אינגרם.


ג'יימס הספיק לשבור שיא כשהפך הלילה לשחקן הראשון בכל הזמנים שממוקם בעשירייה הראשונה גם באסיסטים וגם בריבאונדים, אך זה ממש לא שימח אותו בסיום המשחק. הירידה המשמעותית ביכולת של הלייקרס מאז פציעתו של ג'יימס, ובהמשך עם פרשת אנתוני דייויס, גרמה לכך שבעונתו הראשונה בקריירה בצד המערבי של הליגה, כשנותרו רק 22 משחקים לסיום העונה, קבוצתחו רחוקה ארבעה ניצחונות מהמקום השמיני במערב, ומתחרה על המקום בפלייאוף עם חמישה קבוצות עקשניות: יוטה, קליפרס, סן אנטוניו, מינסוטה וסקרמנטו.


הלייקרס נכנסים לרגעי השיא של עונה סוערת, ולברון ג'יימס יודע שלאחר 8 גמרים רצופים, הישארות מחוץ לפלייאוף יהיה כישלון אדיר, וכל האצבעות המאשימות יופנו כלפיו. אז לאחר המשחק, הוא ניצל את ההזדמנות לשלוח מסר לחבריו לקבוצה.



"YOU KNOW WHAT TIME IT IS" pic.twitter.com/lBEO1EcPJY

— Los Angeles Lakers (@Lakers) February 26, 2019


"בשלב הזה של העונה, אחרי כל מה שהקבוצה הזאת עברה, אם אתה עדיין נותן להסחות דעת להשפיע על הדרך שאתה משחק, אתה לא נמצא בקבוצה הנכונה. ואם זה המצב, אתה צריך לבוא ולהגיד: 'תשמע, אני לא חושב שזה מתאים לי. אני לא מסוגל לעשות את זה'". אמר לברון לאחר ההפסד לממפיס.


"אני רציני לגמרי. אם דעתך מוסחת מריצה לפלייאוף ומכל הדברים שדיברנו עליהם לאורך לכל העונה זה פשוט לא מקובל. פשוט תבוא ותעשה את העבודה שלך. אנחנו צריכים לעשות את העבודה ברמה גבוה ולא לתת להסחות דעת להשפיע עלינו. זה מה שאנחנו רוצים לעשות. זה מה ששחקן צריך לרצות בכל משחק. להרגיש כאילו הוא נלחם על משהו".


"צריך להישאר חיובי, וזה מתחיל בי כמנהיג של הקבוצה. אני פשוט חייב להישאר חיובי, להמשיך ל'דפוק על הדלת' כל ערב, ואני מרגיש שאם נשחק כמו ששיחקנו לאורך רוב המשחק, ונשמור על המאמץ באופן עקבי, אז אנחנו נתגבר על המהמורה ונעשה את הריצה לפלייאוף".



Here you go – the context of what LeBron said right before, what the question was, his answer: pic.twitter.com/x3WKgDVh2E

— Rachel Nichols (@Rachel__Nichols) February 26, 2019




בכלי התקשורת בארה"ב, כבר התחילו להכין את הקרקע לאפשרות שהלייקרס יישארו מחוץ לפלייאוף, ורוב המבטים מופנים ללברון ג'יימס כאשם לכישלון. "הוא הרג את הכימיה הקבוצתית" אמר אריק פינקוס, מנהל בליגה. "הוא לא היה צריך להביע את הרצון שלו לשחק עם אנתוני דייויס בצורה כל כך פומבית. אפילו בזמן הדראפט של האול-סטאר, כשכולם צופים בו הוא התבדח לגבי זה". 


מייקל ווילבון, אחד מעיתונאי הספורט הבכירים באמריקה אמר השבוע: "ללייקרס יש שחקנים מספיק טובים כדי להתחרות, לנצח ולהגיע לפלייאוף. הגיע הזמן שכולם שם ישתקו, וישחקו כדורסל. הגיע הזמן שלברון ג'יימס יעשה את מה שמנהיגים טובים עושים, ויוביל את השחקנים שלו במקום לחשוב על שחקנים אחרים".


המעבר של לברון ג'יימס בקיץ הבטיח לנו עונה מעניינת ביותר בלייקרס, שייצרו עד עכשיו כותרות רק מחוץ למגרש. 22 משחקים לסיום העונה, מלחמה על הפלייאוף במערב, הולך להיות מעניין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי