דוראנט ענה לקר: "לא מסכים שעלינו לשחק עם זעם"

קווין דוראנט, קיירי אירווינג
קווין דוראנט, קיירי אירווינג | AFP

גולדן סטייט ספגה את הפסד הבית הגדול ביותר שלה מזה שנים והמאמן הודה בין השאר ש"זה היה מביך", KD לא התחבר לדבריו ולא חשש לומר זאת. קרי: "הלוואי שהייתה לנו תרופת קסם כדי לשחק טוב יותר"

(גודל טקסט)

רגע לפני שמשחקי הפלייאוף ב-NBA מתחילים, האלופה גולדן סטייט ווריירס נראית כמי שנקלעה למשבר. מאז פגרת האולסטאר היא הפסידה שלושה משחקים, למעשה במאזן שלילי של 5:3 בשבועות האחרונים, והלילה (בין שלישי לרביעי) היא חטפה את ההפסד הביתי הגבוה והמשפיל ביותר בכמעט חמש שנים מאז הגיע המאמן סטיב קר לקבוצה, 128:95 לבוסטון.

"זה היה מביך", הודה המאמן, "זה היה נראה שאנחנו משחקים בהליכה. עלינו להיות אינטנסיביים ולהראות זעם". מיד לאחר מכן התייצב למסיבת העיתונאים קווין דוראנט, שנשמע כמי שעקץ את מאמנו כשנשאל על עניין הזעם: "אנחנו צריכים לשחק עם זעם? חשבתי שעלינו להראות כדורסל שמח. אני לא מסכים עם זה".

גולדן סטייט כאמור חטפה הפסד משפיל ב-33 נקודות ומדהים שהיה זה הפסד ביתי חמישי שלה העונה בלמעלה מ-20 נקודות – נתון שבוודאי לא מעודד את הווריירס לקראת משחקי הפלייאוף בעוד כחודש (14.4). שחקן נוסף שנראה היה שמי שאיבד את שלוותו היה דמרקוס קאזינס, האולסטאר שנראה שמאז השתלבותו בקבוצה הגנת הקבוצה יצאה מאיזון. 

סטף קרי סיכם: "הלוואי שהייתה לנו תרופת קסם כדי לשחק טוב יותר, להיות אנרגטיים וממושמעים יותר, אבל עלינו להפסיק לדבר ולהתחיל לפתור את מה שלא עובד".


קרי. "הלוואי שהייתה תרופת קסם" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי