לברון ג'יימס: "לא ציפינו להישאר מחוץ לפלייאוף"

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

הפסדה של לוס אנג'לס לייקרס לברוקלין קבע רשמית ש"המלך" נותר מחוץ לפלייאוף מזה 14 שנה ואחרי שמונה גמרים רצופים: "עונה קשה לכולנו"

(גודל טקסט)
כבר תקופה ארוכה שדי ברור שלוס אנג'לס לייקרס לא תזכה להיות חלק מפלייאוף ה-NBA העונה, אבל הלילה (בין שישי לשבת) הדבר הפך לרשמי בעקבות הפסד 111:106 לברוקלין והמשמעות היא שלראשונה מזה 14 שנה, מאז שנת 2005, לברון ג'יימס לא ישתתף בשלב שאחרי העונה הסדירה וינסה לזכות בטבעת.


זו כבר עונה שישית ברציפות שלוס אנג'לס לייקרס מסיימת את תפקידה כבר באפריל, אבל הכוכב הגדול שלה לא רק שיחמיץ פלייאוף לראשונה לאחר כל כך הרבה שנים, אלא גם אחרי שמונה שנים ברציפות לא יזכה להשתתף במשחק הגמר – מ-2010 אז הצטרף למיאמי ודרך שנותיו חזרה בקליבלנד. 


לברון ג'יימס החמיץ העונה 17 משחקים בעקבות פציעה, קבוצתו לאחר שאיבדה רשמית את הסיכוי להשתחל לפלייאוף במאזן 41:31, כאשר בלעדיו מאזנה 6:11, אבל זה לא רק "המלך" שבילה זמן רב מחוץ לפרקט: גם רג'ון רונדו שותף ב-38 משחקים בלבד עקב פציעות ביד ולאחר חג המולד החמיץ כמעט חודש שלם וגם לונזו בול וברנדון אינגרם מושבתים בימים אלה. ג'יימס אמר בקצרה לאחר ההפסד: "נצטרך להמשיך לדחוף ולהתכונן למשחקים הבאים. זו עונה קשה לכולנו, זה לא מה שציפינו שיהיה. דברים קרו לנו – היו הרחקות, פציעות".


Lakers' LeBron James on mindset after being eliminated from playoffs for first time since 2005: "Keep pushing. Keep preparing mentally whether I'm in the lineup or not. Tough season for all of us. It's not what we signed up for. Things happened — suspensions, injuries." pic.twitter.com/8IfQ3LWBzU

— Ben Golliver (@BenGolliver) March 23, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי