במצב פלייאוף: בוסטון שיתקה את אינדיאנה במשחק 1, 74:84

קיירי אירווינג בוסטון סלטיקס
קיירי אירווינג בוסטון סלטיקס | AFP

החבורה של בראד סטיבנס הציגה קשיחות הגנתית אדירה ושמרה את הפייסרס על 39 נקודות במחצית השנייה. קיירי אירווינג נצץ עם 20 נקודות, 7 אסיסטים ו5 ריבאונדים

(גודל טקסט)
פלייאוף ה-NBA ממשיך. יממה לאחר הפתיחה המפתיעה שראינו אמש, כשפילדלפיה נכנעה בפני ברוקלין ואורלנדו היממה את טורונטו.


היום הסלטיקס פתחו את הסיבוב הראשון נגד אינדיאנה פייסרס מחוסרי ויקטור אולדיפו, אל מול הקהל הביתי ב-TD Garden, והזכירו לכולם מה הפך אותם לקבוצה המרגשת ביותר בשנה שעברה, וכזאת שסומנה להיות פייבוריטית בעונה הנוכחית.


בתחילה החבורה של בראד סטיבנס התקשתה להיכנס לעניינים נגד הפייסרס הקשוחים. מרקוס מוריס היה בלתי ניתן לעצירה ברבע הראשון, הרים את הקהל הביתי וקלע 12 נקודות, אך מנגד ווסלי מת'יוס הפציץ ל-9 נקודות משלו. שוויון 20 בסיום הרבע הראשון.


הרבע השני לא היה טוב יותר עבור הירוקים, שקלעו באחוזים נוראים ומנגד ראו כיצד מיילס טרנר והצוות המסייע חוגגים בצבע. בוסטון ירדו למחצית בפיגור 45:38 מפתיע.




Seven-point margin at the half. pic.twitter.com/3PuKlbOUib

— Boston Celtics (@celtics) April 14, 2019


ואז הגיע הרבע השלישי. הקהל הביתי התעורר, ההגנה נכנסה לעניינים וקיירי אירוויגנ היה המוציא לפועל, כשמנגד החבורה של נייט מקמילן לא מצליחה להשיג סלים קלים. הסלטיקס הציגו משחק קבוצתי נהדר בהגנה ובהתקפה, וניצחו את הרבע השלישי ב-18 הפרש. 53:64 לבוסטון בסיום הרבע השלישי.


ברבע הרביעי הפייסרס כבר לא מצאו את הדרך חזרה. הפער כבר הגיע ל-19 נקודות, 6 דקות לסיום המשחק, בויאן בוגדנוביץ' קלע כמה זריקות קשות אבל בסיום הסלטיקס משיגים ניצחון ביתי חשוב עם הרבה אופי ועולים ליתרון 0:1 בסדרה. 


RISE TOGETHER ✅ pic.twitter.com/WMKbxYcqwf

— Boston Celtics (@celtics) April 14, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי