הראשונה לעלות: בוסטון הדיחה את אינדיאנה בסוויפ

גורדון הייוורד
גורדון הייוורד | AFP

הייוורד ומוריס תרמו 38 נקודות יחדיו מהספסל והובילו את הסלטיקס ל-106:110 על אינדיאנה, כל הדרך ל-0:4 בסדרה והבטחת המקום בחצי גמר המזרח

(גודל טקסט)

כמדי יום ראשון בערב, משחקי ה-NBA יוצאים לדרך בשעה מוקדמת וכך עוד לפני הלילה זכינו לראות את העולה הראשונה לחצי גמר איזורי בפלייאוף, כאשר בוסטון סלטיקס ניצחה 106:110 באינדיאנפוליס, השלימה 0:4 והייתה הראשונה העונה להשלים סוויפ. 

אינדיאנה פייסרס – בוסטון סלטיקס 106:110 (0:4 לסלטיקס בסדרה)
יש נציגה ראשונה בחצי גמר המזרח בפלייאוף, למעשה קבוצה ראשונה שעלתה לשלב הבא. בוסטון סלטיקס ניצחה הערב 106:1110 באינדיאנה, השלימה 0:4 על הפייסרס ותזכה למנוחה די משמעותית לקראת הסיבוב הבא, לאור העובדה שהיא היחידה שעלתה בסוויפ (רק מילווקי ויוסטון יכולות לעשות זאת גם כן). ניתן להניח שיריבתה הבאה תהיה מילווקי באקס, המדורגת מספר 1 שמוליכה 0:3 על הפיסטונס.

אחרי שלושה רבעים צמודים למדי, בסיום הרבע השלישי הוליכה בוסטון בנקודה אחת בלבד, האורחים רצו בדקות הסיום בהובלת גורדון הייוורד ומרקוס מוריס כל הדרך לניצחון. השניים, שפתחו על הספסל, קלעו 20 ו-18 נקודות בהתאמה באחוזים מעולים, כשהייוורד קלע 3 מ-3 מחוץ לקשת. קיירי אירווינג לעומת זאת קלע רק 4 מ-13 מהשדה וסיים עם 14 נקודות לצד שבעה אסיסטים וג'ייסון טאטום בלט עם 18 נקודות ו-8 ריבאונדים. את המארחים הובילו במשחקם האחרון העונה בויאן בוגדנוביץ' עם 22 נקודות וטייריק אוואנס עם 21.


הייוורד ומוריס. המצטיינים בדרך לסוויפ (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי