קליפרס שוב הדהימה את גולדן סטייט, יוסטון בחצי גמר המערב

קווין דוראנט
קווין דוראנט | AFP

האלופה נכנעה בביתה בפעם השנייה למרות 45 נקודות של דוראנט, וויליאמס הוביל ל-129:121 ו-3:2 בסדרה. הארדן שוב לא היה במיטבו, אך סיים עם 26 נקודות, שלוש חטיפות וארבע חסימות בדרך ל-1:4 בסדרה על יוטה

(גודל טקסט)

יוסטון אמנם לא השיגה את הסוויפ שרצתה, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי) הפכה את עלייתה לחצי גמר המערב לרשמית וכעת היא ממתינה ליריבתה – הציפייה הייתה שגולדן סטייט כבר תהיה שם, אבל האלופה עדיין בעיצומה של סדרה מסקרנת נגד הלוס אנג'לס קליפרס אחרי שנכנעה בפעם השנייה בביתה בסדרה, 129:121 והסדרה כעת ב-3:2 בלבד לזכות הווריירס.

גולדן סטייט ווריירס – לוס אנג'לס קליפרס 129:121 (3:2 בסדרה)
זהו קרב קצוות בין הראשונה במערב לשמינית, אבל זה לא מונע מלו וויליאמס בתצוגות תכלית להפוך את הסדרה למסקרנת במיוחד. אחרי ה-135:131 בשבוע שעבר, האורחת מלוס אנג'לס שוב הדהימה את האורקל ארינה וכפתה משחק שישי. המשחק הזה החל עם חמש שלשות של הווריירס ברבע הראשון, אבל הקליפרס בריצות משלהם כבר מצאו את עצמם ביתרון שיא של 15 נקודות ברבע השלישי.

וויליאמס לא רק היה בערב קליעה מצוין של 33 נקודות, אלא גם חילק 10 אסיסטים ובדקות ההכרעה היה מעל כולם. קווין דוראנט, המצטיין של הווריירס שסיים עם 45 נקודות, כבר העלה את קבוצתו ליתרון ראשון במשחק מאז הרבע השני כשהשעון הראה קצת יותר משתי דקות לסיום, אבל אותו וויליאמס קלע 9 נקודות כדי לשמור על ה-W. לווליאמס היה את הגב של פטריק בוורלי עם 17 נקודות ו-14 ריבאונדים וגם דנילו גלינארי צלף 26, בעוד סטף קרי ו"אחיו" קליי תומפסון קלעו 24 ו-22 בהתאמה.



קרי מתוסכל. הפסד בית שני בסדרה (AFP)

יוסטון רוקטס – יוטה ג'אז 93:100 (1:4 בסדרה)
אם במשחק הקודם נלחמה יוטה על ביתה והצליחה לכפות משחק חמישי שיציל מעט מכבודה לפני שיירד המסך על עונתה, כעת יוסטון שבה הביתה והסדרה הוכרעה. 1:4 הבטיח לג'יימס הארדן ולחבריו את המקום בחצי גמר הערב ויהיה להם זמן לנוח עד שתסתיים הסדרה בין שתי יריבותיהן הפוטנציאליות, גולדן סטייט ולוס אנג'לס קליפרס.

תשע דקות לסיום עוד הייתה זו האורחת שהוליכה בפער מינימלי, הארדן שוב היה הרחק ממיטבו ואפשר לג'אז לפנטז על הפתעה, אלא שהוא גם סיפק חטיפה במאני טיים (בסך הכל היו לו שלוש) ובנוסף ל-26 הנקודות שלו גם ביצע ארבע חסימות (וחמישה איבודים). קלינט קאפלה קלע 16 וגם קטף 10 ריבאונדים, כריס פול ואריק גורדון קלעו 15 נקודות כל אחד ואילו  מנגד הצטיינו ריקי רוביו עם 17 נקודות ו-11 אסיסטים, רויס אוניל שעלה מהספסל סיים עם 18 וג'יי קראודר קלע 15.


הארדן. ההזדמנות להתאושש בימים הקרובים לא תזיק לו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי