יוסטון גברה על גולדן סטייט 121:126 בתום הארכה וצימקה ל-2:1

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | AFP

הסדרה עברה לשני משחקים בטקסס, הארדן קלע 41 נקודות והוביל את קבוצתו לניצחון מרשים בסדרת חצי גמר המערב. דוראנט מנגד קלע 46 לזכות האלופה, אך קרי היה חלש וסיים עם 7 מ-23 מהשדה

(גודל טקסט)

משחק אחד בלבד נערך הלילה (בין שבת לראשון) בסדרות פלייאוף ה-NBA, אבל איזה משחק זה היה: יוסטון רוקטס השיגה את ניצחונה הראשון על האלופה גולדן סטייט ווריירס, 121:126 לאחר הארכה וכך היא צימקה ל-2:1 ושמרה את עצמה בחיים.

זהו כמובן חצי גמר המערב בין המדורגת ראשונה לרביעית, אבל אחרי שני משחקי הפתיחה של הסדרה שהיו בשליטה של הווריירס ולוו בעיקר באמוציות ובפציעות, המשחקים עברו לאולם בטקסס והמארחת נראתה כמי שחזרה לחיים. ג'יימס הארדן, שאת המשחק הקודם שיחק כמעט מבלי לראות לאחר שאצבע נכנסה לעינו ברבע הראשון, שוב להט והוביל לניצחון, בעוד איש המפתח של האלופה, קווין דוראנט, נוטרל היטב ברגעי ההכרעה וכמוהו גם סטף קרי שבימים האחרונים נראה הרחק משיאו.

הרבע הראשון עוד היה צמוד ואף הסתיים ביתרון נקודה לגולדן סטייט, אלא שעל אף שהמשחק כאמור הוכרע בהארכה – הייתה זו יוסטון שהייתה דומיננטית לכל אורכו. ברבע השני הארדן ושות' כבר עלו ליתרון דו ספרתי שקוזז במקצת עד הירידה להפסקה, אז יוסטון הוליכה 49:58, גם ברבע השלישי הפער כבר עלה ל-13 נקודות והאורחת שוב דאגה לקזז ולהוריד את הפער ל-7 עד פתיחת הרבע המכריע, ולמעשה בדקת הסיום הצליחו האורחים להשוות לראשונה וכמעט ניצחו הודות לשלשה של אנדרה איגואדלה, אבל הארדן קלע מהקו וכריס פול לא הצליח להתגבר על קליי תומפסון עם הבאזר כדי להעניק W לאורחים.

בהארכה יוסטון כבר לא שמטה יתרון די מבטיח: פי. ג'יי טאקר התעורר עם ארבע נקודות רצופות, הארדן ירה שלשה שהגדילה את היתרון לשש נקודות הפרש ועוד לפני הסיום הצליח סטף קרי להחטיא סל פשוט שסימל את משחקו. הארדן כאמור הוביל את יוסטון כשהפגיז 41 נקודות וגם מסר 6 אסיסטים ולקח 9 ריבאונדים, אריק גורדון בלט עם 30 נקודות וכריס פול הוסיף 14 ו-7 אסיסטים. מנגד, דוראנט כאמור שותק בדקות הסיום, אבל עד אז זרק מכל טווח אפשרי וסיים עם 46 נקודות (14 מ-31), דריימונד גרין הוסיף 19 וקרי כאמור ביום רע קלע 17 "בלבד " – 7 מ-23 מהשדה היו לו.


לא משחק שהוא ירצה לזכור. קרי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי