דוראנט ייעדר מהמשחק ה-6: "איבדנו את השחקן הכי חשוב"

קווין דוראנט
קווין דוראנט | AFP

כוכב גולדן סטייט ווריירס, שנפצע בניצחון 99:104 על יוסטון שהעלה את האלופה ל-2:3 בחצי גמר המערב, עשוי לשוב למשחק השביעי אם וכאשר, בהתאם לתוצאות ה-MRI. סטיב קר: "זה מצער, הוא היה יוצא מן הכלל בפלייאוף"

(גודל טקסט)

פציעתו של קווין דוראנט במשחק החמישי הלילה (בין רביעי לחמישי) בין גולדן סטייט ליוסטון, אותו נאלץ לנטוש במהלך הרבע השלישי, עלולה להותיר אותו גם מחוץ למשחק הבא בלילה שבין שישי לשבת (04:00). המצב בסדרת חצי גמר המערב כרגע, אחרי ה-99:104 לזכות הווריירס היום, הוא 2:3 לאלופה גולדן סטייט, שיהיה מעניין לראות כיצד תתפקד ללא KD במשחק השישי.

דוראנט יעבור רק היום בדיקת MRI שלאחריה תתברר חומרת הפציעה, אבל על פי ההערכות הראשוניות הוא לא יהיה כשיר להתמודדות או לכל הפחות יזכה למנוחה נדרשת כדי להתאושש לחלוטין עד המשחק השביעי, אם יהיה בו צורך. "איבדנו את השחקן החשוב ביותר", אמר קליי תומפסון שסיים את המשחק עם 27 נקודות.

גם המאמן סטיב קר אישר עוד לפני תוצאות ה-MRI: "קווין לא יהיה איתנו במשחק הבא. אנחנו יכולים להעמיד פנים ולהצהיר שהוא בספק, אבל הוא לא ישחק". בגולדן סטייט מעריכים שהפציעה אינה חמורה כאמור ועלולה להגבילו רק למספר ימים ועל כך הוסיף קר: "זה מאכזב בשבילו שהוא נפצע, הוא יוצא מן הכלל בפלייאוף ואני מאוד גאה ושמח על כך שהשחקנים התעלו בלעדיו וניצחו".


דוראנט. עשוי לשוב למשחק השביעי, אם וכאשר (AFP)

מי שדווקא מקווה לראות את KD על הפרקט כבר במשחק הקרוב הוא כריס פול מהרוקטס: "זה נורא לראות שחקן שוכב פצוע, במיוחד אחד שאנחנו מכירים היטב. אנחנו רוצים שהם יגיעו בהרכב מלא, עם השחקן שמוביל אותם. מקווה שהוא בסדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי