דוראנט ייעדר מ-2 המפגשים הבאים, קר: "גנבנו את המשחק"

סטף קרי
סטף קרי | AFP

כוכב גולדן סטייט ווריורס עלול לשוב רק לסדרת גמר ה-NBA אם קבוצתו תעפיל, המאמן אמר על כך לאחר העלייה ל-0:2 על פורטלנד בגמר המערב: "פציעה חמורה משחשבנו"

(גודל טקסט)

גולדן סטייט אמנם ביתרון 0:2 על פורטלנד בסדרת גמר המערב רגע לפני שהסדרה עוברת לאורגון, אבל הלילה (בין חמישי לשישי), רגע לפני המשחק השני בסדרה אותו ניצחה 111:114 דרמטי, הודיעו ראשי הוורייורס שהכוכב קווין דוראנט ייעדר משני המשחקים הבאים.

מדובר במכה לא פשוטה לאלופה, שקיוותה לקבל את דוראנט כבר לפתיחת הסדרה הנוכחית בגמר המערב ואילו כעת, כך על פי הערכות, תזכה לקבל אותו בחזרה על הפרקט רק בסיום הסדרה ואולי אפילו רק בסדרת הגמר, אם תעפיל אליה. לאחר הניצחון הלילה אמר המאמן סטיב קר על מצבו של דוראנט: "זו פציעה טיפה חמורה יותר ממה שחשבנו בהתחלה, אז נצטרך לראות איך הוא מתקדם".

קר גם התייחס למשחק הלילה בו חזרה קבוצתו מפיגור של שבע נקודות ברבע הרביעי, בעיקר הודות ליכולת נפלאה של ה"ספלאש בראדרס" קליי תומפסון שקלע 24 נקודות וסטף קרי שהשתולל עם 37 נקודות, 8 אסיסטים וגם 8 כדורים חוזרים: "גנבנו את המשחק הזה. פורטלנד הייתה מעולה, התכוננה אלינו היטב ואני גם חושב שהייתה טובה יותר ברוב המשחק, אבל גנבנו את הניצחון ואני חושב שגם הניסיון שלנו עזר לנו כי כבר עשינו זאת בעבר. היו להם יומיים להתכונן אחרי המשחק הראשון והם עשו את ההתאמות שלהם, אנחנו מצדנו עד הרבע השלישי לא הסתדרנו, אבל משחק NBA זה משחק ארוך, ארוך מאוד, ועם קבוצה כמו שלנו אנחנו תמיד מאמינים שיש לנו סיכוי".


תומפסון וקרי. התעוררו ו"גנבו את המשחק" (AFP)

סטף קרי הוסיף: "ידענו שיהיה לנו מאוד קשה הלילה ופורטלנד בהחלט דחפה אותנו עד לסיום. הרבע השלישי היה בלתי ייאמן, זה היה מבחן של ממש לכל אחד בקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי