קוואי לאונרד סובל מכאבים, אך יהיה כשיר למשחק הרביעי

קאווי לאונרד
קאווי לאונרד | AFP

פורוורד טורונטו, שרשם שיא קריירה בדקות במשחק השלישי וסבל מכאבים ברגל במהלכו, יעמוד לרשותו של ניק נרס. מידלטון לא בונה על ירידה ביכולת של הכוכב: "הוא שחקן גדול, אתה לא יכול לעצור שחקנים גדולים"

(גודל טקסט)
אחרי הניצחון הדרמטי על מילווקי במשחק השלישי בסדרת גמר המזרח, טורונטו ראפטורס ניצלה את יום שני בעיקר למנוחה. קוואי לאונרד, שנעדר מ-22 משחקים בעונה הסדירה, רשם שיא קריירה של 52 דקות במשחק שאותו ניצחו הקנדים 112:118. טורונטו אמנם צימקה את תוצאת הסדרה ל-2:1, אך זה עלה לה במחיר כבד: קוואי שיחק את כל המשחק, שנגמר רק אחרי שתי הארכות, עם כאבים ברגלו. גם פסקל סיאקם שותף ל-51 דקות.


מאמן הראפטורס, ניק נרס, הבהיר שלאונרד לא פצוע: "הוא עייף, אבל יהיה מוכן למשחק. אלו המילים שיוצאות מפיו גם, קצת עייף, אבל הוא ינוח ויהיה מוכן". הפורוורד שיחק תשעה משחקים בלבד בעונה הקודמת במדי סן אנטוניו ומאז שהועבר לטורונטו, הקנדים מקפידים להעניק לו את המנוחה הנדרשת.


למרות זאת, מילווקי צופה שלאונרד יהיה במיטבו. "הוא יזרוק עם שחקן אחד, שניים, שלושה וגם ארבעה עליו", אמר כריס מידלטון, "אני אומר את זה כל הזמן, הוא שחקן גדול. אתה לא יכול לעצור שחקנים גדולים. אתה רק יכול להקשות עליהם". לא רק היכולת ההתקפית של קוואי מדאיגה את מילווקי. במשחק השלישי, הוא עצר את יאניס אנטטוקומפו על 12 נקודות, עם 5/16 מהשדה. מאמן הבאקס, מייק בודנהולצר, אמר עליו: "אני לא חושב שאנחנו יכולים להיות יותר קשוחים איתו ממה שהיינו עד עכשיו. ניסינו הכל עליו ונמשיך לנסות".




במשחק האחרון, לאונרד רשם משחק שישי עם 35 נקודות ומעלה, ב-15 משחקי פלייאוף בלבד עם טורונטו. אגדות הראפטורס כמו וינס קארטר (15 משחקי פלייאוף) ודמאר דרוזן (51) רשמו שלושה משחקים כאלה בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי