דיווח: הארדן ודייויס יגיעו למחנה האימונים של ארצות הברית

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | Gettyimages

נבחרתו של גרג פופוביץ' מגבשת סגל למחנה האימונים לקראת אליפות העולם בכדורסל. גם דמיאן לילארד, בראדלי ביל וקמבה ווקר יגיעו להכנות שיתקיימו בלאס וגאס. וגם: שחקן ליגת העל לשעבר צפוי לייצג את אלופת העולם

(גודל טקסט)
נבחרת ארצות הברית בכדורסל קרובה לגיבוש הסגל שלה למחנה האימונים לקראת אליפות העולם בכדורסל, שתיפתח ב-31.8 ותיערך בסין. 18 שחקנים יגיעו להכנות של נבחרתו של גרג פופוביץ', שיתקיימו בלאס וגאס, כאשר 12 מתוכם ייבחרו לסגל הסופי לאליפות ובין השמות הבולטים נמצאים דמיאן לילארד, אנתוני דייויס וג'יימס הארדן, כך דווח היום (רביעי) ב-ESPN.


כוכבים נוספים אשר שצפויים להגיע למחנה האימונים הם בראדלי ביל , קמבה ווקר, סי ג'יי מקולום וקווין לאב. בנוסף, גם אריק גורדון, ג'ייסון טייטום, דונובן מיטשל, ברוק לופז וקייל קוזמה נכללים ברשימה, כאשר על מנת להוסיף אלמנט של קשיחות וניסיון, נשקלת גם מועמדותם של פי ג'יי טאקר, חברו לקבוצה של הארדן ואקס הפועל חולון ופול מילסאפ מדנבר נאגטס.


מחנה האימונים יתקיים בתארים 5-8 באוגוסט ומשם תמשיך אלופת העולם המכהנת למשחקי ראווה בקליפורניה ובאוסטרליה, לפני שתגיע לסין לקראת האליפות. בשנה הבאה, שבה יתקיימו המשחקים האולימפיים בטוקיו, ארצות הברית צפויה להעמיד סגל שיענה יותר להגדרה "דרים-טים", עם כמות גבוהה יותר של נציגים מחמישיות העונה החולפת.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי