הלייקרס בצרות: כוכבי העל לא נוטים להצטרף לקבוצה בקיץ

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

לברון ג'יימס מודאג? בשידור הדמיית הדראפט של ESPN בארצות הברית נאמר כי מלבד אנתוני דייויס, אף שחקן בכיר בשוק השחקנים החופשיים לא נוטה להצטרף ללוס אנג'לס

(גודל טקסט)

נראה שמבחינת לוס אנג'לס לייקרס, ישנם שני תסריטים בלבד לקיץ הקרוב: אנתוני דייויס או כישלון. אחרי עונה קטסטרופלית שהתסיימה במקום העשירי במערב וחשפה אינספור תחלואות במערכת, לקבוצתו של לברון ג'יימס יש הרבה מה להפסיד בהתמודדים על שחקנים חופשיים.

במהלך שידור ספיישל הדמיית הדראפט של ESPN, כתב הרשת אדריאן ווז'נרובסקי אמר שמלבד דייויס, אף אחד מהסופרסטארים הפנויים בשוק לא נוטה כרגע להגיע לצד הסגול-זהוב של לוס אנג'לס. "נכון לעכשיו, אף אחד מכוכבי העל החופשיים בשוק לא רואה בלייקרס אופציה מובילה, או אפילו אופציה רצינית", אמר ווז'נרובסקי, "אם הם לא ישיגו את אנתוני דייויס, יהיה להם קשה מאוד להרכיב קבוצה שלברון ג'יימס יהיה מרוצה ממנה בעונה הקרובה".

ניו אורלינס פליקנס, שהביכה את הלייקרס בענק במועד האחרון לטריידים בעונה החולפת, ממתינה להצעות עבור הפורוורד שלה. דייויס, שמיוצג על ידי אותו סוכן כמו לברון, ריץ' פול, כמובן לא רואה בקבוצה של לברון כאופציה היחידה שלו, אבל כן מחשיב אותה כמובילה ביניהן יחד עם ניו יורק, כאשר גם בוסטון וברוקלין מוזכרות כמועמדות לקלוט אותו.

יצטרף ללברון  בלוס אנג'לס? אנתוני דייויס (ניו אורלינס פליקנס - אתר רשמי)
יצטרף ללברון  בלוס אנג'לס? אנתוני דייויס (ניו אורלינס פליקנס – אתר רשמי)

הקבוצה מלוס אנג'לס ראתה בהחתמת ג'יימס את אבן הפינה לבניית קבוצת על. אם לא יצליחו להקיף אותו בצוות מוכשר מספיק, הם בעצם יהפכו להיות קבוצה בינונית, אמנם עם השחקן הטוב בליגה בדור האחרון, אך כזה שמתבגר ויהיה בן 35 בעונה הקרובה – ואין סיכוי שהלייקרס יתחרו על האליפות בצורה הזו.

דיווחים בארה"ב בשבועות האחרונים הציבו גם את קיירי אירווינג כמי שעשוי להתאחד מחדש עם לברון בלוס אנג'לס, אך החלטת הרכז היא אחת הקשות לחיזוי. פרסומים אחרים באמריקה טענו כי אירווינג פוזל בעיקר לכיוון ניו יורק או ברוקלין, שם יוכל לאחד כוחות עם קווין דוראנט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי