קווין דוראנט סובל מקרע בגיד אכילס, עלול להחמיץ את העונה הבאה

קווין דוראנט
קווין דוראנט | אינסטגרם

כוכב גולדן סטייט נותח בהצלחה לאחר שנפצע במשחק החמישי בסדרת הגמר בטורונטו והוא צפוי להיעדר מהמגרשים לפחות שמונה חודשים

(גודל טקסט)
זה רשמי, קווין דוראנט קרע את האכילס. השחקן המצטיין של גולדן סטייט בגמר 2017 ו-2018 חזר למשחק החמישי בסדרת הגמר נגד טורונטו אך נפצע 9:56 דקות לסיום הרבע השני לאחר שדרך בצורה לא טובה על רגלו.


עד למשחק החמישי בקנדה, כזכור, דוראנט נעדר במשך חודש לאחר שנפצע בשוקית במהלך הסדרה נגד יוסטון בחצי גמר המערב. הכוכב של הווריורס חזר כדי לעזור לקבוצתו לחזור מפיגור 3:1, אך נפצע בצורה טראגית והוא צפוי להיעדר זמן רב מהפרקט.


לאחר שעזב את האולם בקביים, דוראנט המריא לניו יורק לעבור אבחון MRI וכשהתגלתה חומרת הפציעה, מיד עבר לחדר ניתוח ממנו יצא לפני מספר שעות.




הערב (רביעי) הפורוורד העלה פוסט לאינסטגרם עם תמונה בחדרו בבית החולים וכתב: "רציתי לעדכן את כולכם שקרעתי את האכילס, הניתוח היה היום ועבר בהצלחה. כסף קל! הדרך שלי חזרה מתחילה עכשיו. אני סומך על האחים שלי שינצחו במשחק שש, ואעודד אותם יחד עם כל 'הדאב ניישן'".


זמן ההיעדרות של דוראנט עדיין לא ברור, אך על פי ההערכות הוא צפוי להחמיץ לפחת שמונה חודשים. חברו לקבוצה, דימארקוס קאזינס, עבר את אותה הפציעה בעונה שעברה ונעדר במשך 357 ימים.


בארה"ב עלו סימני שאלה רבים לגבי עתידו של דוראנט, שעתיד להיות שחקן חופשי בקיץ הקרוב. על פי ESPN, מקורבים לשחקן טוענים שהוא יממש את האופציה שלו לעונה הבאה בגולדן סטייט על סך 31.5 מיליון דולר.

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי