עסקת השנה: אנתוני דייויס עבר ללייקרס. בול, אינגרם והארט לפליקנס

אנתוני דייויס
אנתוני דייויס | AFP

לאחר חצי שנה של מו"מ, הביג מן יחבור ללברון ג'יימס בלוס אנג'לס. הפליקנס קיבלו את הבחירה מספר 4 בדראפט הקרוב ו-2 בחירות סיבוב ראשון נוספות. לוואר בול: "החלטה גרועה, מבטיח שהם לא יזכו יותר באליפויות"

(גודל טקסט)
זה קורה. ניו אורלינס פליקנס הסכימה להעביר בטרייד את אנתוני דייויס ללוס אנג'לס לייקרס בתמורה ללונזו בול, ברנדון אינגרם, ג'וש הארט ושלוש בחירות דראפט בסיבוב הראשון (כולל הבחירה מספר 4 בדראפט הקרוב).


לאחר שזכו הפליקנס בחודש שעברה בבחירה מספר 1 בדראפט הקרוב ויבחרו בזיון וויליאמסון, הג'נרל מנג'ר החדש בניו אורלינס, דיוויד גריפין שזכור כאיש שמינה את דייויד בלאט וזכה עם לברון ג'יימס וקליבלנד באליפות היסטורית, הצליח להוציא לפועל עסקת ענק לאחר מעל חצי שנה של משא ומתן.


בחודש פברואר האחרון, 10 ימים לפני הטרייד דד ליין, הכוכב של ניו אורלינס, אנתוני דייויס הגיש בקשת טרייד. הביג-מן שמיוצג על ידי ריץ' פול, הסוכן והשותף של לברון ג'יימס, פתח בשיחות פומביות עם הנהלת הלייקרס, אך בסופו של דבר המשא ומתן נכשל וגרם לפיטוריו של דל דמפס והתפטרותו של מג'יק ג'ונסון. כעת, על פי הדיווחים של אדריאן ווז'נאוסקי ומארק סטיין מ-ESPN, לאחר הפציעות של קווין דוראנט וקליי תומפסון והזכייה של קוואי לאונרד באליפות עם טורונטו, רוב פלינקה, הג'נרל מנג'ר של לייקרס התקשר להנהלת הפליקנס על מנת להוציא את העסקה לפועל בהקדם.



בעונה הבאה במדי לוס אנג'לס לליקרס (AFP)


בעקבות העסקה, ישנם רק שישה שחקנים בסגל של לייקרס שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה ובמסגרת תקרת השכר, הקבוצה מלוס אנג'לס תוכל להנחית כוכב נוסף בחוזה מקסימום. המועמדים המובילים: קיירי אירווינג וקמבה ווקר. עם זאת, מי שכמובן הביע ביקורת על הטרייד היה לוואר בול, אביו של השחקן שנפרד מלייקרס שהצהיר: "אני מבטיח לכם שזו ההחלטה הכי גרועה שהם לקחו אי פעם, הם לעולם לא יזכו יותר באליפות. אני מבטיח לכם".




במקביל, בוסטון סלטיקס ניסתה לעשות טרייד משלה על דייויס, אך סירבה להעביר את ג'ייסון טייטום כחלק מהעסקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי