פול דורש לעזוב את יוסטון: "הקרע עם הארדן גדול מדי"

ג'יימס הארדן עם כריס פול
ג'יימס הארדן עם כריס פול | AFP

הרכז ביקש מראשי הרוקטס להעבירו בטרייד בעקבות מערכת היחסים הבעייתית עם הכוכב המזוקן, ב"יאהו" דווח שניסיון של CP ליצור איתו קשר נתקל בהתעלמות: "אי אפשר לפתור את זה", צוטט מקור המעורה בפרטים

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

מערכת היחסים בין כריס פול לג'יימס הארדן הפכה לבעייתית במיוחד ועל כך אף דווח רק לפני מספר שעות, אבל נראה כי הקרע כל כך גדול כך שלקבוצה פשוט אין ברירה להפריד ביניהם. ב"יאהו ספורט" פורסם הלילה (בין שלישי לרביעי) שלא ניתן לפייס בין השניים ומכאן שכריס פול דרש להעבירו בטרייד.

לאחר שפורסם בשעות הצהריים (שעון ישראל) שהארדן אמר לרכז, בין השאר, "אתה אפילו לא יכול לעבור את השומר שלך, סתום את הפה ותסתכל עליי", כעת נטען כי ביניהם נתק בן חודשיים שיצר אווירה רעה מאוד בחדר ההלבשה של הרוקטס ומכאן בקשתו של פול לעזוב, כשגם הארדן הבהיר לראשי הקבוצה כי לא ייתכן שהם ימשיכו לשתף פעולה גם בעונה הבאה.

למרות האמור לעיל, ב"יאהו" נטען כי פול ניסה ליצור קשר עם הארדן לאחרונה, אחרי ההדחה מהפלייאוף על ידי גולדן סטייט ווריורס, אבל האחרון בחר שלא לענות לו. הארדן גם התרעם מול ראשי הקבוצה על פציעותיו הרבות של פול, שלמרות זאת חתם על חוזה לארבע שנים תמורת 160 מיליון דולר. "פול לא מכבד את הארדן והוא לא מכבד את פול. זה לא משהו שאפשר לפתור", אמר גורם שמעורה בפרטים לפי הפרסום.


פול והארדן. לא מכבדים אחד את השני (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי