פערים גדולים בין הסלטיקס להורפורד, הסנטר יעזוב את הקבוצה

אל הורפורד
אל הורפורד | Maddie Meyer/Getty Images

לאחר שוויתר על אופציה לעונה נוספת בירוק, כוונת השחקן הייתה להגיע להסכם חדש עם בוסטון אך הקבוצה לא התקרבה בהצעותיה למה שהוא מחפש והשיחות בין סוכנו לבין דני איינג' הגיעו לסיומן

(גודל טקסט)
בוסטון מתחילה להתפרק מנכסיה. אחרי שאל הורפורד הודיע אתמול (שלישי) על כך שלא יממש את האופציה שלו לעונה נוספת, ההשערות הראשוניות היו כי ההחלטה נבעה מרצונו של הסנטר להגיע להסכם חדש ארוך טווח עם הסלטיקס. אך בשיחות בין הצדדים התגלו פערים גדולים בין מה שהקבוצה מוכנה להציע לבין מה שמעניין את הורפורד, כך דווח ברשת ESPN.


מבחינת השחקן, שהיה אחד מעמודי התווך של הירוקים ונחשב לאחד האהובים במערכת, הקדנציה בבוסטון הגיעה לסיומה שכן הדיונים בין הג'נרל מנג'ר דני איינג' לסוכנו של הסנטר, ג'ייסון גלאשון, לא צפויות להתחדש. הורפורד ויתר על 30.1 מיליון דולר שהיה אמור להרוויח בעונה הקרובה ויהיה אחד השמות הבולטים ברשימת השחקנים החופשיים בשוק, כשהמטרה שלו היא למצוא קבוצה שתקלוט אותו לשלוש או ארבע עונות.


הורפורד בן ה-33, שנולד ברפובליקה הדומיניקנית, העמיד בעונה האחרונה ממוצעים של 13.6 נקודות, 6.7 ריבאונדים, 4.2 אסיסטים ו-1.3 חסימות ב-68 משחקים. סימני שאלה גדולים מרחפים כעת מעל הסלטיקס, לאחר שנכשלו בניסיון לצרף את אנתוני דייויס וצפויים לאבד גם את קיירי אירווינג בקיץ הנוכחי.




אמנם עזיבתו של הורפורד מפנה מקום תחת תקרת השכר ובוסטון מחזיקה גם בשחקנים בעלי עתיד מבטיח כמו ג'ייסון טייטום, ג'יילן בראון ומרכוס סמארט, אך כנראה שדני איינג' יהיה חייב לשלוף שפן מהכובע פעם נוספת על מנת להשאיר את הקבוצה שלו בתחרות על האליפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי