דיווח: דוראנט ואירווינג נפגשו ושוחחו על האפשרות לשחק ביחד

קווין דוראנט עם קיירי אירווינג
קווין דוראנט עם קיירי אירווינג | Jayne Kamin-Oncea/Gettyimages

שני הכוכבים נפגשו בניו יורק, שם מטפל הפורוורד של גולדן סטייט בקרסול, ומתקרבים לשיתוף פעולה עתידי. בקבוצתו מתכננים להציע לו חוזה חדש, ברוקלין מנסים להחתים את דיאנדרה ג'ורדן על מנת לשכנע אותו להגיע

(גודל טקסט)

עדיין לא ידוע היכן ינחת קווין דוראנט בעונה הבאה, אבל ייתכן שכבר נחשף עם מי הוא יהיה שם. דיווחים בארצות הברית טוענים הערב (שני) כי הכוכב נפגש עם קיירי אירווינג והשניים שוחחו על אפשרות שישתפו פעולה בעונה הבאה. אירווינג שיחק העונה בבוסטון סלטיקס, אבל כמו דוראנט גם הוא אמר לו פעם כי הוא מעוניין לעזוב את קבוצתו.

דוראנט לא מרוצה בגולדן סטייט, ובזמן ששהה בניו יורק לטיפול בקרסול אותו פצע במשחק החמישי של סדרת הגמר נפגש עם אירווינג. השניים נפגשו לראשונה לפני מספר שבועות בסן פרנסיסקו, והשיחה היום עשויה לקבוע היכן ישחקו זה לצד זה. בגולדן סטייט מתכננים להתיע לו חוזה לחמש שנים, אבל מהדיווח נראה שהוא החליט כי יעזוב עוד הרבה לפני אותו משחק חמישי.

במקביל, גוברים הדיווחים על כך שקבוצתו הבאה של דוראנט תהיה דווקא ברוקלין נטס. סוכנויות ההימורים הציבו את הנטס במקום הראשון מבין הקבוצות שעשויות להחתים אותו, ועל פי עיתונאי "ניו יורק טיימס" מארק שטיין ברוקלין מתכננת להציע חוזה מפתה לחברו של דוראנט דיאנדרה ג'ורדן, שכמו כוכב גולדן סטייט יהפוך להיות שחקן חופשי בחודש הבא. עוד קבוצה שצפויה לפנות לדוראנט היא ניו יורק ניקס, בה משחק ג'ורדן, ואם הפורוורד – שלא ישחק כלל בעונה הבאה בשל הפציעה – יתאחד עם קיירי אירווינג, ייתכן שהשניים יעשו יחד את המעבר לחוף המזרחי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי