לברון ג'יימס יוותר על גופיה מספר 23 לטובת אנתוני דייויס

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | Ezra Shaw/Getty Images

אתר "יאהו!" מדווח שהכוכב ינקוט במחווה נדיבה כלפי חברו החדש לקבוצה. ההכנות של לוס אנג'לס לייקרס לשוק החופשי בעיצומן: במסגרת הטרייד על דייויס, שלושה שחקנים יעזבו ויפנו מקום בתקרת השכר לסופרסטאר נוסף

(גודל טקסט)
לברון ג'יימס מוכן לעשות הכל על מנת לעזור לאנתוני דייויס, חברו החדש בלוס אנג'לס לייקרס, להרגיש בבית. לפי דיווח ב"יאהו! ספורטס", ג'יימס מתכוון לוותר על הגופיה מספר 23 המזוהה עמו כל כך לטובת הפורוורד שהגיע מניו אורלינס ולובש גם הוא את הספרה על גבו לאורך הקריירה. 'המלך' כבר נאלץ לוותר על המספר האהוב עליו בעבר, כאשר עבר למיאמי היט ב-2010, אבל אז זה קרה מכיוון שהמספר היה תלוי בתקרת האולם של ההיט לכבודו של מייקל ג'ורדן.


ההכנות של הלייקרס לשוק השחקנים החופשיים עלו שלב היום: כתב ESPN אדריאן ווז'נרובסקי עדכן כי לעסקת הטרייד עבור דייויס, שתיכנס לתוקף רק ב-6 ביולי, הוכנס צד נוסף – וושינגטון וויזארדס. הזהובים-סגולים ישלחו לעיר הבירה את מוריץ ווגנר, אייזק בונגה וג'מריו ג'ונס, מה שיפנה להם מקום לחוזה מקסימום נוסף תחת תקרת השכר. הוויזארדס יקבלו גם בחירת סיבוב שני עתידית ויעבירו לפליקנס כסף מזומן.


מעבר לכך, הרכש מניו אורלינס יוותר על בונוס של ארבעה מיליון דולר שהיה זכאי לו בעקבות העברתו בטרייד, מה שיאפשר ללייקרס להיכנס לשוק החופשי עם 32 מיליון דולר זמינים להחתמת שחקן מוביל. אחרי שהמהלך האחרון הותיר בסגל אך ורק את ג'יימס, דייויס וקייל קוזמה, הקבוצה מקליפורניה לא מתכוונת לתת לרכבת נוספת לחלוף והיא צפויה ללכת בכל הכוח על סופרסטאר נוסף.



ישמור על מספר הגופייה גם בלייקרס. אנתוני דייויס (AFP)


בהתחשב בכך שהם זקוקים כעת בעיקר לרכז, יהיה מעניין לראות האם קיירי אירווינג יצטרף ויתאחד מחדש עם לברון. כוכבים נוספים שעליהם הלייקרס צפויים להתחרות הם הרכז דיאנג'לו ראסל, ששיחק בקבוצה בעבר וסיים את חוזהו בברוקלין נטס וה-MVP של סדרת הגמר האחרונה קוואי לאונרד, יליד דרום קליפורניה, אשר דובר רבות על רצונו לעבור לקבוצה מלוס אנג'לס עוד לפני שהועבר בטרייד לטורונטו.


דרך אחרת שבה יוכלו הלייקרס לבחור, היא פיצול של המשאבים הכלכליים להחתמת מספר שחקנים משלימים כמו דני גרין, גם הוא אלוף טרי במדי טורונטו, טרנס רוס מאורלנדו מג'יק וסת' קרי מפורטלנד טרייל בלייזרס.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי