דיווח בארה"ב: לאונרד ייתן את המילה האחרונה לטורונטו

קוואי לאונרד
קוואי לאונרד | Ezra Shaw/Getty Images

ב-ESPN טוענים שקוואי, שצפוי להפוך לשחקן חופשי בתחילת השבוע הקרוב, יאפשר לראפטורס להיות האחרונים מבין הקבוצות איתן ייפגש, מה שיתן לקנדים את האפשרות להיערך בהתאם ולהכין הצעה שתשכנע את הכוכב להישאר

(גודל טקסט)
קוואי לאונרד יאפשר לטורונטו ראפטורס להיות האחרונה מבין הקבוצות שאיתן ייפגש לאחר שיהפוך לשחקן חופשי בתחילת השבוע הקרוב, כך דווח היום (חמישי) ברשת ESPN. כידוע, ה-MVP של סדרת הגמר האחרונה החליט שלא לממש את האופציה לעונה נוספת במדי הראפטורס ויוכל לחתום היכן שיחפוץ, כאשר עוד לפני שהועבר בטרייד מסן אנטוניו לקנדה כבר דובר רבות על רצונו לעבור לעיר הולדתו לוס אנג'לס.


ההחלטה של לאונרד נדיבה כלפי טורונטו, שכן עדיף מבחינתה לשבת למשא ומתן עם לאונרד לאחר שהשחקן נפגש עם קבוצות אחרות, על מנת לתכנן בהתאם את ההצעה שתשאיר אותו בקנדה.


לאונרד הוביל את טורונטו להופעה הראשונה בגמר ולאליפות הראשונה בתולדותיה, בעונתו הראשונה בקבוצה, שאליה הגיע כמור בקיץ שעבר, בטרייד ענק שבו דמאר דרוזן עשה את הדרך ההפוכה לסן אנטוניו. טורונטו היא הקבוצה היחידה שיכולה להציע לקוואי חוזה בגובה 190 מיליון דולר לחמש שנים.




המנהל המקצועי של הראפטורס מסאי יוג'ירי אמר שהוא דיבר ביום שלישי האחרון עם השחקן ועם דודו דניס רוברטסון, הנחשב ליועץ הקרוב אליו ביותר ולאחר השיחה הוא "מלא ביטחון" בכך שלאונרד יחליט להישאר בטורונטו: "אנחנו נחכה. הוא שחקן שלנו, הוא כוכב על בקבוצה שלנו ואנחנו נחכה לו", אמר יוג'ירי.


במקביל, באתר "יאהו! ספורטס" דווח כי הפורוורד מתכוון להיפגש עם שתי הקבוצות מלוס אנג'לס, הלייקרס והקליפרס. הראשונה מביניהן מחזיקה כבר בלברון ג'יימס ואנתוני דייויס והיום היא ביצעה מהלך שיאפשר לה להציע חוזה מקסימום נוסף, מה שעלול לפתות את קוואי.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי