ווקר עובר לבוסטון, באטלר בדרך למיאמי: כל ההעברות ב-NBA

ג'ימי באטלר
ג'ימי באטלר | Vaughn Ridley/Getty Images

סיכום הלילה הראשון של שוק השחקנים החופשיים, שהיה סוער במיוחד. הסיקסרס איבדו את גם רדיק אך השאירו את האריס וצירפו את הורפורד. מידלטון נשאר במילווקי וגם: דמיאן לילארד וג'מאל מארי האריכו את חוזיהם

(גודל טקסט)
הלילה הראשון של חלון ההעברות ב-NBA הביא איתו בשורות מרעישות, כאשר הדומינו הראשון שנפל היה כמובן זה של קווין דוראנט עם פתיחת החלון על מעברו לברוקלין. כמה שעות לאחר מכן, גולדן סטייט הטילה פצצה גדולה בעצמה כשהכניסה לעסקה את דיאנג'לו ראסל, שיעבור אליה ויחבור לסטף קרי בקו האחורי. לפניכם סיכום העסקאות הנוספות שנסגרו, בזמן שישנתם, בליגה הטובה בעולם:


קיירי אירווינג שם סוף לשמועות ואושש את אחת מהן: הרכז יחבור לדוראנט בברוקלין, כפי שהשניים תכננו, וירוויח בה 142 מיליון דולר בארבע השנים הקרובות.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Just in.

A post shared by Shams Charania (@shamsnba) on



מי שהרוויח מהגעתו של KD לברוקלין הוא דיאנדרה ג'ורדן, שככל הנראה הוצב על ידי הפורוורד כתנאי להצטרפותו. הסנטר יחתום לארבע שנים במדי הנטס וירוויח 10 מיליון דולר בכל אחת מהן.




* וושינגטן וויזארדס תצרף את רכז דטרויט פיסטונס איש סמית' בחוזה לשנתיים תמורת 12 מיליון דולר.


מיאמי היט קרובה לצרף את ג'ימי באטלר, בעסקה שבה הגארד יחתום בפילדלפיה 76' ויועבר מיד בטרייד לפלורידה, כך דווח הבוקר (שני) במספר מקורות בארה"ב. באטלר אמור לקבל חוזה מקסימום של 142 מיליון דולר לארבע שנים, בעוד מיאמי תעביר לסיקסרס את ג'וש ריצ'ארדסון





כפי שהיה מצופה לאחר הדיווחים בימים האחרונים, קמבה ווקר יעזוב את שארלוט ויצטרף לבוסטון, לאחר שסיכם עם הסלטיקס על חוזה לארבע שנים תמורת 141 מיליון דולר. הרכז ייכנס לנעליו של קיירי אירווינג וינסה להיות מנהיג חיובי יותר מ"אנקל דרו" עבור הסגל הצעיר של הירוקים.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kemba Walker is headed to Boston.

A post shared by Adrian Wojnarowski (@wojespn) on



משחק הכיסאות של הרכזים בין בוסטון, ברוקלין ושארלוט הושלם עם מעברו של טרי רוזיר להורנטס: הרכז שהוכיח את יכולתו לספק את הסחורה בעונה הקודמת, בזמן שקיירי היה פצוע והחמיץ את הפלייאוף, יקבל כעת את ההזדמנות לעשות זאת לטווח הארוך – הוא ישחק במדי הצרעות בשלוש העונות הקרובות ויקבל שכר של 58 מיליון דולר.




קריס מידלטון הפך לבחירת הסיבוב השני עם החוזה הכי גבוה בהיסטוריה, לאחר שחתם במילווקי באקס לחמש שנים נוספות, בהן ישתכר 178 מיליון דולר.



לעומתו של באטלר, טוביאס האריס יישאר בפילי. הסיקרס הגיעו לסיכום עם הפורוורד על חוזה של 180 מיליון דולר לחמש שנים, כך הודיע השחקן בעצמו ל-ESPN. "אני רוצה לשחק במקום שאני יכול לקרוא לו בית. כעת אני יכול לעשות את זה: אני שחקן של פילדלפיה 76'", מסר האריס.


 
 
פילדלפיה ביצעה עסקה גדולה נוספת הלילה, כשסיכמה עם אל הורפורד על חוזה לארבע שנים תמורת 109 מיליון דולר. לא ברור כיצד הסנטר ישתלב בשורות הסיקסרס, אך הוא עשוי ליצור חמישייה גבוהה במיוחד, יחד עם ג'ואל אמביד, האריס, בן סימונס והרכש המיועד ריצ'ארדסון.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The Horford contract has $97M guaranteed and $12M in bonuses tied to championships, league sources tell ESPN.

A post shared by Adrian Wojnarowski (@wojespn) on



דאלאס מאבריקס שמה את עתידה בידיים של צמד אירופאי מבטיח: קריסטאפס פורזינגיס, שהגיע לטקסס בטרייד באמצע העונה האחרונה, קיבל חוזה מקסימום בקבוצה וישחק בה בחמש השנים הבאות תמורת 158 מיליון דולר.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Just in.

A post shared by Shams Charania (@shamsnba) on



תחנה חדשה לדריק רוז: הרכז שהשתקם במידה מסוימת במדי מינסוטה בעונה האחרונה, חתם בדטרויט פיסטונס לשנתיים הקרובות תמורת 15 מיליון דולר.




פילדלפיה איבדה הלילה גם את ג'יי ג'יי רדיק. הצלף הצטרף למושבה של מכללת דיוק בניו אורלינס וחתם במדי הפליקנס לשנתיים תמורת 26.5 מיליון דולר.




פורטלנד טרייל בלייזרס ודמיאן לילארד הגיעו לסיכום על הארכת חוזהו של הרכז לארבע שנים נוספות, תמורת 196 מיליון דולר. ללילארד נותרו שנתיים בהסכם הנוכחי שלו, בהן ירוויח 61 מיליון.




*ג'מאל מארי חידש את חוזהו בדנבר נאגטס לחמש שנים תמורת 170 מיליון דולר. הרכז הקנדי הוכיח בעונה האחרונה כי לקבוצה מקולורדו מצפה עתיד מבטיח בהובלתו, יחד עם הכוכב הגדול ניקולה יוקיץ'.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Shams Charania (@shamsnba) on



האריסון בארנס חתם על חוזה חדש בסקרמנטו קינגס: הסמול פורוורד ישחק במדי 'המלכים' בארבע השנים הקרובות וירוויח 85 מיליון דולר.




הסנטר הליטאי יונאס ולנצ'יונאס, שהגיע לממפיס במהלך העונה האחרונה כחלק מהעסקה שהעבירה את המארק גאסול לטורונטו, יישאר במדי הגריזליס לאחר שחתם לשלוש שנים תמורת 45 מיליון דולר.

יוטה ג'אז צירפה מרכיב בינלאומי נוסף לרוטציה שלה: בויאן בוגדנוביץ' הקרואטי חתם בקבוצה של קווין סניידר לארבע שנים, בהן ישתכר 73 מיליון דולר.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The Utah Jazz have been making moves this offseason. How far can their squad go? (via @nbaonespn)

A post shared by ESPN (@espn) on



המפסידה הגדולה של חלון ההעברות היא -איך לא- ניו יורק ניקס. לאחר שנכשלה בניסיון להחתים את קווין דוראנט וקיירי אירווינג, היא תיאלץ להסתפק בג'וליוס רנדל, שחתם בקבוצה לשלוש שנים, בהן ירוויח 63 מיליון דולר.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Just in on Julius Randle.

A post shared by Adrian Wojnarowski (@wojespn) on



אידיאנה ביצעה החתמה משמעותית לעתיד שלה. הפייסרס שמו את ידיהם על הגארד של מילווקי, מלקום ברוגדון, שיעבור מהבאקס בעסקת 'סיין-אנד-טרייד' וירוויח 85 מיליון דולר בארבע השנים הבאות בקבוצתו החדשה.



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Brogdon agrees to a four-year $85M deal.

A post shared by Shams Charania (@shamsnba) on



*מילווקי הייתה חייבת להגיב לאחר שאיבדה גארד חשוב ברוטציה וכך עשתה: הבאקס סיכמו עם ג'ורג' היל, הרכז הוותיק שהצטרף במהלך העונה האחרונה והיה משמעותי מאוד מהספסל, על חוזה חדש לשלוש שנים, שבהן הוא ירוויח 29 מיליון דולר.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

George Hill returns to Milwaukee.

A post shared by Shams Charania (@shamsnba) on



דבר נוסף שקרה בעקבות החתמתו של ברוגדון, הוא שאינדיאנה ויתרה על ריקי רוביו. הגארד הספרדי נחת בסופו של דבר בפיניקס, שם ישחק בשלוש העונות הבאות וירוויח 51 מיליון דולר.


פורטלנד תמשיך להיות קבוצה מסוכנת במערב, לאחר שהבטיחה את הישארותו של רודני הוד לשנתיים הקרובות. הפורוורד שתרם רבות לבלייזרס בפלייאוף האחרון ישתכר 16 מיליון דולר.





טרנס רוס
יחזור לאורלנדו, לאחר שחתם במג'יק לארבע שנים תמורת 54 מיליון דולר.




עסקאות נוספות:
פטריק בוורלי נשאר בלוס אנג'לס קליפרס, 40 מיליון דולר לשלוש שנים.


בובי פורטיס עובר לניו יורק ניקס, 31 מיליון דולר לשנתיים.


אד דייויס סיכם ביוטה ג'אז, 10 מיליון דולר לשנתיים.


טאג' גיבסון יחתום גם הוא בניו יורק לשנתיים, תמורת 20 מיליון דולר.


אל-פארוק אמינו מצטרף לאורלנדו מג'יק, 29 מיליון דולר לשלוש שנים.


דנואל האוס ג'וניור יישאר ביוסטון תמורת 11 מיליון דולר לשלוש שנים.


חביב הקהל של פילדלפיה, מייק סקוט, צפוי להמשיך שנתיים נוספות תמורת 9.8 מיליון דולר.


רודי גיי נשאר בסן אנטוניו לשנתיים הקרובות, ישתכר 32 מיליון דולר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי