זוסמן קלע שתי נקודות ב-14 דקות, קליבלנד הפסידה למינסוטה

יובל זוסמן
יובל זוסמן | עדי אבישי

שחקן מכבי ת"א התקשה להרשים גם במשחקו השלישי והקאבלירס רשמו הפסד רביעי ברצף בליגת הקיץ, 85:75 לטימברוולבס. וגם: זאיון וויליאמסון נפגע בבכורה בפליקנס, המשחק נגד ניו יורק ניקס לא הסתיים עקב רעידת אדמה

(גודל טקסט)
קליבלנד קאבלירס עדיין ללא ניצחון במשחקי ליגת הקיץ, אחרי שגם הלילה (בין שישי לשבת) היא נכנעה בלאס וגאס 85:75 למינסוטה טימברוולבס וספרה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. מי שגם הפעם התקשה מאוד להרשים וייתכן שמתרחק מקבלת חוזה ב-NBA הוא שחקן מכבי תל אביב, יובל זוסמן שרשם את משחקו החלש ביותר.


אחרי שבהפסד הקודם של הקאבס זכה זוסמן לשש דקות בלבד ובהן לא קלע ובמשחק והראשון עוד שותף ל-14 דקות וגם קלע ארבע נקודות, הלילה זוסמן שותף לכמעט 14 דקות שלמות ובהן קלע שתי נקודות בלבד, הוריד כדור חוזר אחד וחטף פעם אחת – ובסך הכל סיים עם מדד של מינוס 19, הרע ביותר מבין שחקני קליבלנד.


כזכור, לאחר המשחק הקודם סיפרו בקליבלנד כי זוסמן הגיע למחנה באיחור וניכר עליו שהוא מתקשה להתאקלם, הן לסגנון המשחק ב-NBA והן לאזור הזמן החדש אליו הגיע. בלילה שבין ראשון לשני, הוא ינסה להעלות את ערכו מול שיקגו בולס.


ועוד הלילה בליגת הקיץ, זאיון וויליאמסון, הבחירה מספר 1 של ניו אורלינס פליקנס בדראפט, עלה לבכורה בליגת הקיץ, אולם נפגע ונאלץ לנטוש את המשחק נגד ניו יורק ניקס בהקדם – אחרי 9 דקות בהן הספיק לקלוע 11 נקודות. הקבוצה הודיעה כי מדובר במכה קלה ושהוא ירד רק כדי למנוע כל סיכון. יש לציין שהאולם היה מלא ב-17,000 אלף צופים שבאו לראות את הכוכב החדש ב-NBA ומעבר לכך שלא זכו לראות את וויליאמסון ליותר מדי זמן, הם גם לא זכו לראות את המשחק מסתיים בעקבות רעידת אדמה שהובילה לעצירת המשחקים בלאס וגאס. התוצאה הייתה 84:90 לפליקנס על ניו יורק ניקס כשעל השעון עוד נותרו מעל שבע דקות.


Zoosman off-hand finish pic.twitter.com/RuKGQVpKIY

— Max Carlin (@maxacarlin) July 5, 2019


Zoosman with some lock up on ball D on Josh Okogie. Sign this man. pic.twitter.com/SKmWNyQN9U

— Ben Pfeifer (@Ben_Pfeifer_) July 5, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי